اجتماعی و فرهنگی

واکنش شهرداری به شایعه تخلف ۲ هزار میلیاردی/دروغ هرچه بزرگتر باورپذیرتر!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ،کانال تلگرامی سخنگوی شهرداری تهران در واکنش به شایعات اخیر جوابیه ذیل را منتشر کرد: هرچه به ماه های پایانی دوره مسوولیت در شورای شهر نزدیک می شویم تحرکات سیاسی و رسانه ای هم بیشتر می شود و عده ای در صدد هستند تا با تخریب عملکرد مدیریت فعلی شهر تهران به زعم خود مقدمه حضور انتخاباتی شان را فراهم کنند و مسیر کار و تلاش و خدمت رسانی را به سمت و سوی نزاع های سیاسی و انتخاباتی منحرف کنند.

کسانی که هنرشان صرفا مخدوش کردن کارو فعالیت است هر روز به یکی از خدمات و موفقیت های مدیریت شهری چنگ می زنند.
 یک روز بدهی شهرداری را بهانه می کنند یک روز ایراد می گیرند که چرا پل صدر ساخته شده؟ یک روز حوادث شهری را بهانه می کنند برای حمله به شهردار تهران؟ یک روز قطع درختان؟ یک روز بهانه می کنند که ساخت و ساز جلوی باد را گرفته است؟ و در آخرین مورد با توسل به برخی نامه های پرسشی کارشناسان نهادهای نظارتی، با شعف بسیار از کشف یک فساد مالی سخن گفتند و در قالب یک شایعه بزرگ از اعطای رانت در قالب واگذاری زمین به برخی اشخاص حقیقی و حقوقی خبر دادند و تلاش کردند با عبارت {املاک نجومی} این موضوع را در برابر حقوق های نجومی مطرح کنند. 
به این جمله دقت کنید:
(واگذاری غیرقانونی بیش از یک میلیون متر مربع املاک در تهران به افراد خاص!!!)
به باور این عده دروغ هر چه بزرگ تر باورپذیرتر! 
 حال آنکه این اتهام از اساس کذب بوده است و هیچ رانت و امتیاز ویژه در اختیار کسی قرار نگرفته است. 
بدیهی ست هرگونه تسهیلات اعطایی به کارکنان، مدیران و شرکت های تعاونی تابعه تابع ضوابط و مقررات قانونی بوده و هیچ تخلفی در این زمینه صورت نگرفته است و پرداختن به این موضوعات صرفا عملیات تخریبی با اهداف سیاسی است. شاهد اصلی هم عدم تایید نهادهای نظارتی است. متاسفانه اخیرا برخی از نامزدهای بالقوه شورای شهر از طریق اجیر کردن برخی رسانه های فضای مجازی با حربه تخریب خدمات و فعالیت ها؛ اهداف سیاسی و تبلیغاتی خود را دنبال می کنند و این رسانه ها نیز جاده صاف کن این اهداف هستند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا