مدیریت شهری

منابع انسانی بزرگترین سرمایه شهرداری

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  تشکری هاشمی معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران به منظور بررسی و رسیدگی وضعیت معاونت توسعه منابع انسانی و دیدار با پرسنل در منطقه ۲۱ ضمن بازدید از بخش های مختلف معاونت توسعه منابع انسانی این منطقه طی جلسه ای با حضور مدیران ارشد منطقه ای از نزدیک در جریان وضعیت فعالیت های این منطقه در حوزه منابع انسانی قرار گرفت.

بنا بر این گزارش در ابتدای این جلسه دکتر بافرانی شهردار منطقه ۲۱ ضمن خیر مقدم ، از نظارت های دقیق و دوره ای معاونت توسعه منابع انسانی از سطح مناطق ۲۲گانه تقدیر کرد .

در ادامه ی این جلسه جلال الدین صدری معاون توسعه ی منابع انسانی منطقه ۲۱ ، گزارشی از فعالیت های انجام گرفته ادارات و واحدهای زیر مجموعه این معاونت ارائه و تهیه و تدوین مدل شایستگی برای نخستین بار در شهرداری تهران توسط معاونت توسعه منابع انسانی این منطقه را از مهمترین اقدامات انجام گرفته ظرف مدت یک سال گذشته در این منطقه عنوان کرد.

در پایان تشکری هاشمی از اقدامات مثبت صورت گرفته در این منطقه ابراز خشنودی کرده و افزود : هدف نهایی همه ما در معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران باید ایجاد همدلی و رضایت مندی باشد.

وی در باب اهمیت رضایت مندی شغلی افزود : احصاء مشکلات و رفع موانع موجود بر سر راه پیشبرد کارها ، تنها از طریق ایجاد حس مودت و همدلی گروهی و سازمانی و درگیر کردن تک تک اعضای سازمان در مسیر پر فراز و نشیب نیل به اهداف میسر خواهد بود.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران " بزرگترین سرمایه هر سازمانی را منابع انسانی آن سازمان دانست " و تاکید کرد : آموزش های مستمر ، مهارت افزایی ، استفاده از تجارب پیشکسوتان و افراد دارای تجربه بیشتر به ایجاد انگیزه و اشتیاق شغلی منجرخواهد شد و حسّ مفید بودن را در کارکنان برانگیخته و منجر به افزایش حس تعلق سازمانی در بین پرسنل شاغل در سازمان می شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا