اجتماعی و فرهنگی

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه ولایت در ایستگاه‌های مترو

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین صائبی با تاکید بر اهمیت ویژه عید غدیرخم، بر لزوم اجرای برنامه‌های محتوایی و متنوع برای تمامی اقشار مختلف مردم به منظور آشنایی هرچه بیشتر با ابعاد این عید بزرگ تاکید کرد، افزود: این اعیاد فرصت مناسبی است برای دلدادگان ولایت که با حضور در جشن‌ها و مراسم‌ گوناگون ارادت خود را به خاندان اهل‌ بیت (ع) نشان دهند.

 

وی با اشاره به اینکه در مترو تهران این ظرفیت فراهم شده تا به رغم مشغله‌های کاری و نیز کمبود زمان فراغت، مردم بتوانند لحظه‌هایی شاد و معنوی را تجربه کنند، تصریح کرد: مترو تهران توان بالایی برای اجرای برنامه ‌هایی در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی و مذهبی دارد و باید از تمامی این ظرفیت‌ ها به منظور برگزاری هر چه با شکوه‌تر برنامه ها و فعالیت ها بهره گرفت.

 

صائبی گفت: جشن‌های عید تا عید به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان با برنامه های متنوعی همچون اجرای سرود دانش آموزی ، اجرای نمایش آئینی، مدیحه سرایی و هم خوانی تواشیح با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی با هدف افزایش سطح باورهای دینی و اعتقادات و محور موضوعی احترام به والدین و بندگی خداوند در ایستگاههای نبرد، دروازه شمیران، میدان آزادی، ولیعصر (عج) ، امام خمینی(ره)، شهدا، قیطریه، علم وصنعت ، آزادی -تقاطع شادمان، دانشگاه شریف، حبیب الله و سرسبز برگزار می گردد.

 

وی گفت: مترو تهران با نصب بنر و لمینت در تمامی ایستگاه‌ها و قطارها اقدام به فضا سازی ایستگاه‌ها و داخل واگن‌های مترو کرده است.

 

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، در پایان از نصب سازه‌های حجمی در ۱۰ ایستگاه منتخب خبر داد و خاطرنشان کرد: تیزری به مناسبت دهه ولایت تولید شد که در تمامی نمایشگرهای قطار در حال پخش است.

 

گفتنی است بارگذاری محتوای هنری دیجیتال از قبیل سایت معاونت فرهنگی اجتماعی مترو، کلوپ اینستاگرام و گوگل پلاس نیز از اقدامات صورت گرفته در فضای مجازی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا