اجتماعی و فرهنگی

شهرداری مالک جدید املاک مصادره ای

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سید پرویز فتاح گفت: تعداد املاکی که به کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار شده بسیار زیاد است و این املاک یا به صورت وقف و یا در قالب مصادره و هبه به امداد واگذار شده است.

وی افزود: نگهداری و بهره برداری از این املاک بر عهده کمیته امداد امام خمینی (ره) است و تمام تلاش ما این است که به بهترین شکل ممکن از این املاک بهره برداری کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به پیشنهادات مطرح شده در شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با تشکیل کارگروه مشترک به منظور بررسی وضعیت املاک در اختیار کمیته امداد اظهارکرد: ما با راه اندازی این کارگروه مشترک موافقت کرده و این آمادگی را داریم که لیست املاک خود را در اختیار اعضای شورای اسلامی شهر تهران قرار دهیم.

فتاح از مذاکرات صورت گرفته از سوی شهردار تهران با مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و خاطرنشان کرد: مذاکراتی را با محمد باقر قالیباف، شهردار تهران داشته ام و وی درخواست داشت تا برخی از املاک در اختیار کمیته امداد که مصادره ای بوده و قابلیت تهاتر را دارند در اختیار شهرداری قرار گیرند.

وی با بیان اینکه " مسئولان شهرداری باید لیست املاک مورد نظر خود برای تهاتر را در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دهند" تصریح کرد: املاک مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) در مناطق مختلف شهر تهران مشخص است و مسئولان شهرداری باید املاک مورد نظر خود را اعلام و پس از آن در صورتی که این املاک وقفی نباشند، مقدمات تهاتر آنها را فراهم خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا