اجتماعی و فرهنگی

پلیس پاسدار ولایت و ارزش های انقلاب اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سردار احمدی مقدم در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه پلیس پاسدار ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی است، گفت: محافظت از امنیت و آرامش با بهره گیری از ظرفیت مردمی سبب شده نیروی انتظامی امروز به عنوان پیام آور صلح و امنیت به نقطه اتکاء و پشتوانه مردم تبدیل گردد.

 

وی تقارن هفته نیروی انتظامی را با دهه ولایت بسیار مبارک دانست و افزود: ما بایستی از پیام دهه ولایت به نحو مطلوب بهره برداری کرده و زیر پرچم کشورمان تحت حاکمیت اسلام و ولایت فقیه به سوی پیشرفت و ترقی گام برداریم.

 

وی با بیان اینکه امنیت مقدمه هر فعالیتی است، اظهار داشت: توسعه، رفاه و پیشرفت بدون وجود امنیت تحقق یافتنی نیست و برای بالندگی و رشد در تمامی بخشها بایستی فاکتورهای امنیت، عدالت و رفاه به نحو شایسته در جامعه فراهم گردد.

 

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی برای کشورمان تصریح کرد: با وجود دست‌هایی که قصد ایجاد مانع برای پیشرفت کشور را دارند در سایه تعالیم اسلام و رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت این گذرگاه های سخت با سربلندی سپری گردید.

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ایران اسلامی دارای حکومتی مردمی است، اضافه کرد: تعامل جمهوری اسلامی ایران با آحاد مردم بر اساس رحمت بوده و این امر سبب گردیده کشورمان به عنوان الگویی برای تمامی کشورهای آزادیخواه جهان مطرح گردد.

 

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده ناجا در پایان با قدردانی از نظم و انضباط حاکم در بین کارکنان انتظامی آذربایجان غربی، خاطرنشان ساخت: این امر در سایه تلاش و تدابیر فرمانده انتظامی استان و همراهی مردم فهیم با سبزپوشان پلیس فراهم شده که بایستی این امر همچنان تقویت و تداوم یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا