اجتماعی و فرهنگی

اخبار و اطلاعت جدید درباره فروشگاه مجازی شهروند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین اکبر علوی با اشاره به توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند، گفت: فروشگاه شهروند دیواری در تهران راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی فروشگاه مجازی تا پایان شهریور، گفت: همزمان با گسترش فروشگاه‌های دیواری فروشگاه‌‌های مجازی نیز توسعه پیدا می‌کند.

مدیر عامل فروشگاه شهروند با بیان اینکه فروشگاه‌های دیواری شهروند در تمام نقاط گسترش پیدا می‌کند، گفت: با این کار تأمین کالای مورد نیاز شهروندان تسهیل می‌شود.

به گفته مدیرعامل فروشگاه زنجیره‌ای شهروند، کالاهایی که به صورت مجازی به فروش می‌رسد ظرف دو ساعت تحویل داده می‌شود.

به گفته وی در فاز اول مواد غذایی،‌بهداشتی، نظافت و شست‌وشو در فاز دوم لوازم‌التحریر و در فاز سوم لوازم منزل به صورت مجازی به فروش می‌رسد.

علوی تأکید کرد: تا پایان سال سایت فروش مجازی تکمیل شده و تمامی اجناس از روی سایت خریداری می‌شود.

مدیرعامل فروشگاه زنجیره‌ای شهروند همچنین در خصوص اقدامات صورت گرفته در محیط زیست،‌بهداشت و سلامت،‌ گفت: جایگزین کیسه‌های تجزیه‌پذیر به جای کیسه‌های پلاستیکی، حذف ظروف پلاستیکی و جایگزینی ظروف تجزیه‌پذیری کالا، الزام تغییر الگو و کاهش مصرف کیسه‌ها، ظروف و محصولات یکبار مصرف پلاستیکی، عرضه شوینده‌ها و پوشاک سازگار با محیط زیست از جمله اقدامات صورت گرفته در فروشگاه‌هاست.

علوی همچنین از تأسیس و فعالیت کارگاه‌های بسته‌بندی فرآورده‌های دامی در فروشگاه‌ها و عرضه فرآورده‌های گوشتی خبر داد و گفت: نمونه‌برداری‌های ادواری و مستمر کالاهای در حال عرضه در آزمایشگاه‌ها مورد تأیید قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا