شورای شهر

دبیر:رای من اجاره ای نیست/ باز هم به همان گزینه رای می دهم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین علیرضا دبیر در مورد اینکه گفته شده رآی ورزشکاران شورای شهر اجاره‌ای است، گفت: من در مورد کسی صحبت نمی‌کنم، اما در مورد خودم حداقل مطمئن هستم که در این مدت چهار سال گذشته رأی‌ام ثابت بوده و هیچ چرخشی نداشته است.

وی ادامه داد: نمی‌دانم در چه موردی صحبت شده است، اما من از بابت رأی دادن خودم خیالم راحت است و دوستان هر طور که می‌خواهند می‌توانند نسبت به رأی دادن اعضای ورزشکار شورای شهر اظهارنظر کنند، مهم این است که هر فردی در مقابل خدای خود سرش بالا باشد و از عملکردش راضی باشد.

وی افزود: من حداقل شخصاً از رأیی که داده‌ام سرم بالاست و رأی ثابتی داشته‌ام.

دبیر در مورد انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر گفت: این انتخابات هم مانند انتخابات قبلی برگزار می‌شود، جای نگرانی ندارد و سخت نیست.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر گفت: این انتخابات نیز مانند سایر انتخابات دیگر خواهد بود و تجربه یازدهمین انتخابات برای من است و در حال حاضر اعضای شورای شهر تصمیم خود را گرفته‌اند که به چه کسی رأی بدهند و رأی‌ها مشخص شده است.

وی در مورد عملکرد هیأت رئیسه شورای شهر نیز گفت: عملکرد هیأت رئیسه فعلی خوب بوده و در این مدت از هیئت رئیسه بابت زحماتی که برای شورا و شهر کشیده شده باید تشکر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا