شورای شهر

همزمانی ثبت نام انتخابات شورا با تعطیلات نوروز از نگاه قناعتی/اتهام زدن به ورزشکاران شورا درست نبود

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین اعلام برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و زمانی که برای ثبت نام این انتخابات ها در نظر گرفته شده، با واکنش های مختلفی مواجه شد.

 

ابوالفضل قناعتی در خصوص همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر گفت:این مصوبه مجلس است و فکر می کنم که مصوبه خوبی را هم تصویب کردند. چرا که هم در هزینه ها و هم در وقت مردم صرفه جویی صورت می گیرد. اگز تمامی انتخابات بخواهد به صورت جداگانه انجام شود مسلما هزینه زیادی تحمیل خواهد شد و فکر می کنم همزمانی انتخابات تصمیم درستی است که گرفته شده است.

 

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در خصوص اینکه زمان ثبت نام کاندیدای شورای شهر از ۳۰ اسفند تا ۶ فروردین تعیین شده که با تعطیلات نوروز تداخل دارد، گفت:خب بالاخره این تصمیمی است که گرفته شده است و قطعا مشکلی بوجود نمی آید. در این این بازه زمانی که اعلام شده ، سه روزش تعطیل رسمی است اما خب فرمانداری ها در این شش روز اعلام شده تعطیل نیستند و برای ثبت نام آمادگی دارند.

 

قناعتی در ادامه نسبت به صحبت های اخیر شجاع پوریان مبنی بر اجاره ای بودن رای ورزشی های شورا واکنش نشان داد و گفت:به شخصه از آقای دکتر شجاع پوریان انتظار چنین حرف هایی را نداشتم. ایشان واقعا یک آدم با ایمان است و یک روحیه اعتقادی دارد و اینکه ایشان بخواهد سوء ظنی به کسی داشته باشد غیر قابل انتظار است.

 

وی ادامه داد:علاوه بر آن ما در اسلام داریم که نسبت به یکدیگر نباید سوء ظن داشته باشیم چرا که این موضوع باعث می شود که حرمت ها از بین برود.ما به دیلی مسایل دنیایی نباید پا روی اعتقاداتمان بگذاریم. من معتقد هستم ما به مردم تعهد داده ایم که به دور از این حواشی برا ی آنها تلاش کنیم و شهری آباد را به آنها هدیه بدهیم.

 

ابوالفضل قناعتی در خصوص اینکه آیا با این صحبت ها چهره ورزشکارا در جامعه خدشه دار نمی شود گفت:دقیقا هیمن طور است. ما با مطرح کردن چنین مسائلی جامعه ورزش را خدشه دار می کنیم.اگر در جامعه ما بخواهد با ورزشکاران چنین برخوردی شود مطمئنا ورزش به عنوان یک پدیده منفی تلقی می شود و دیگر مانند گذشته نگاه خوبی به ورزش نخواهد شد.

 

وی ادامه داد:من معتقد هستم که ما نباید یک حرفی بزنیم که اسم آن قشر خراب شود و مردم پیش خودشان بگویند که به این دلیل ما دیگر نمی خواهیم ورزشکاران نمایندگان ما شوند.

 

عضو شورای شهر در خصوص انتخابات هیات رییسه گفت:در انتخابات باید مرام و معرفت سیاسی داشته باشیم و برای اینکه جریان تفکری ما به نقطه خوبی برسد جریان دیگر را به هرقیمتی بکوبیم و ارزش ها را زیر پا بگذاریم. با این صحبت هایی که می شود فکر می کنیم که این موضوع مهندسی شده است اما من واقعا همانطور که گفتم از آقای شجاع پوریان چنین انتظاری را ندارم.چون ایشان را آدم متدینی می دانم و این صحبت ها از ایشان بعید است.

وی ادامه داد:علاوه بر این موضوع باید عرض کنم که آقای چمران  به دلیل تجربه بالا و سابقه ۱۴ ساله ای که دارد فکر می کنم بهترین گزینه برای ریاست شورا  باشد. ایشان علاوه بر اینکه می تواند مدیریت خوبی در شورا داشته باشد به دلیل اعتباری که در کشور دارد می تواند از حقوق شورا در بیرون از شورا در مجلس و  یا دولت دفاع کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا