اجتماعی و فرهنگی

جمع‌آوری روزانه ۵۰۰ معتاد متجاهر در تهران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  محمدرضا آذرنیا ضمن اعلام اینکه طرح ساماندهی معتادان متجاهر از پنج شنبه ۲۱ مرداد ماه در سطح استان تهران آغاز و تاامروز بیش از  1057 معتاد متجاهر از سطح تهران جمع آوری شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند اظهار کرد: این طرح که از سه شنبه شب شدت گرفته به جمع آوری روزانه ۵۰۰ نفر رسیده است و تا ساماندهی نسبی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم ۶۰۰۰ نفر را بتوانیم جمع‌آوری و تحت درمان قرار دهیم.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران با بیان اینکه سعی می‌کنیم در همه تهران بخصوص در مناطق آلوده طرح را اجرا کنیم اظهار کرد: بویژه در مناطقی چون دره فرحزاد، اتوبان آزادگان و مناطق جنوبی و مرکزی شهر ساماندهی با شدت و قوت بیشتری انجام می‌شود.

آذرنیا ادامه داد: این طرح با محوریت استانداری تهران و عضویت و مشارکت دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی از جمله شهرداری، بهزیستی، نیروی انتظامی، قوه قضائیه و تشکل های غیردولتی در حال اجراست.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون ۵۴۰۰ معتاد متجاهر از سطح استان جمع آوری و تحت درمان قرار گرفته‌اند که با احتساب برنامه جمع آوری شش هزار نفری معتادان متجاهر در سال جاری  عدد ساماندهی معتادان به ۱۱ هزار نفر می‌رسد گفت: سال گذشته  9860 معتاد متجاهر ساماندهی شده بودند.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران افزود: این معتادان در مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ ساماندهی خواهند شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا