اجتماعی و فرهنگی

برق مترو ارزان شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین خوش‌خلق- مدیر عامل شرکت برق منطقه ای تهران – در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بر اساس تاکید دولت به دنبال این هستیم که تعرفه مترو از حالت صنعتی خارج و به پایین‌ترین سطح یعنی تعرفه کشاروزی تبدیل شود اظهار کرد: تاکنون شهرداری بابت هر کیلوولت برق ۴۰ تومان پرداخت می‌کرد و از این به بعد تنها حدود ۱۲ تا ۱۵ تومان در هر کیلو وات باید پرداخت کند.

وی بابیان اینکه مجوزهای لازم برای این مسئله اخذ شده است افزود: هدف ما این است که با این مسئله خدمت‌رسانی به مردم ارتقاء یابد و مردم متحمل هزینه اضافی نشوند.

به گفته مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای تهران، صنعت برق به عنوان تامین کننده نیاز مشترکان تاکنون از هیچ خدمتی دریغ نکرده است تاکید کرد با توجه به حساسیت مترو باید یک هماهنگی دو طرفه بین صنعت برق و شهرداری وجود داشته باشد.

خوش‌خلق ادامه داد: اخیرا نشست‌هایی به منظور افزایش ضریب اطمینان برق مترو برگزار کرده ایم به طوری که بتوان بدون هیچ مشکلی برق خطوط را تامین کرد.

وی با بیان اینکه متناسب با تقاضا مترو به طور کامل برق را در اختیار آن‌ها قرار می دهیم اظهار کرد: به تازگی مترو متقاضی ۵۰ مگاوات برق دیگر است که مشکلی برای تامین آن‌ نخواهیم داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا