اجتماعی و فرهنگی

هوای تهران ناسالم است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین دکتر وحید حسینی افزود: بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه­های سنجش آلودگی هوای شهر تهران از میزان غلظت آلاینده منواکسیدکربن نسبت به روز گذشته درهمین ساعت کاسته و بر میزان غلظت آلاینده های ذرات معلق کمتر از ده میکرون و ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون افزوده شده است.

به گفته وی، به این ترتیب میانگین غلظت آلاینده های ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون و ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون فراتر از حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا در حال حاضر در  شرایط ناسالم برای گروههای حساس است.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اظهار داشت:  ایستگاههای شادآباد ، مسعودیه و فتح به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از ده میکرون و ایستگاههای شهرداری منطقه ۴ ، شهرداری منطقه ۱۱ ، شهرداری منطقه ۱۶ ، شهرداری منطقه ۱۹ و پارک شکوفه به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از دوونیم میکرون در شرایط ناسالم قرار دارند.

حسینی تصریح کرد: همچنین ایستگاه دانشگاه صنعتی شریف به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در شرایط بسیار ناسالم قرار دارد.

وی افزود: پیش بینی سازمان هواشناسی حاکی از آسمانی نیمه ابری در بعضی ساعات افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد است. به این ترتیب انتظار می رود شاخص کیفیت هوا تا ساعات ظهر در شرایط ناسالم برای گروههای حساس باقی بماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا