سیاسی

باید پشت سر رهبری حرکت کنیم تا کشور برکت پیدا کند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین حجت الاسلام محمود علوی در جمع مردم شهرستان کهگیلویه با استتناد به آیات قرآن کریم، امنیت و برخورداری از اقتصادی شکوفا را باعث زمینه رشد فرهنگی و زمینه بندگی انسانها با خدواند عنوان کرد.

علوی ناامنی سایر کشورها را یادآور شد و اظهار کرد: امنیت کنونی ایران مرهون تلاش سربازان گمنام امام زمان (ع) و درایت های رهبر فرزانه این نظام است.

علوی تصریح کرد: مسئله اقتصاد شرایطی دارد و برای اینکه بتوانیم هدف رهبر فرزانه ایران در اقتصاد مقاومتی را محقق  کنیم باید سرمایه گذاری صورت گیرد.

وی امنیت و آرامش را دو امر مهم در تحقق اقتصاد دانست و عنوان کرد: اگر این دو نباشند سرمایه ترسو است و از اینجا می رود.

وزیر اطلاعات خواستار پیش بردن کارها با اخلاق اسلامی شد و تصریح کرد: همه ما باید پشت سر رهبر انقلاب حرکت کنیم تا کشور برکت پیدا کند.

علوی با بیان اینکه در یک سفر همه مشکلات حل نخواهد شد گفت: در سفر هیات دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد سه طرح برای دهدشت به تصویب رسید.

وی محور پاتاوه- دهدشت، انتقال آب به دشت های دهدشت و آبرسانی به دهدشت را سه طرح تصویبی عنوان و اظهار کرد: ۱۵۰میلیارد تومان برای محور پاتاوه – دهدشت، ۶۰میلیارد تومان انتقال آب به دشت های دهدشت و ۴۷ میلیارد تومان برای آبرسانی به دهدشت در نظر گرفته شده است.

وزیر اطلاعات کل اعتباری که در سفر هیات دولت برای استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده است را ۹۹۷میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: از این میزان ۲۵۷میلیارد تومان برای دهدشت در نظر گرفته شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. پشت سر کسی بودن دو معنا داره یکی کسی که میخواهد همراه باشه همدل باشه یار باشه پیرو باشه ودیگری کسیکه شجاعت مبارزه رو در رو را نداره میره پست سر پنهان میشه تا هم تظاهر به همفکری کنه وهم در غفلت یاران ناگهانی از پشت خنجر بزنه در تاریخ صدها نمونه ذکر شده معاویه یکی از کاتبان پیامبر بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا