مدیریت شهری

دیدار سرپرست شهرداری منطقه۸ با رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران

به منظور اجرای هرچه بهتر برنامه های ایام الله دهه فجر، سرپرست شهرداری منطقه٨ با رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران دیدار کرد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، مسعود رنجبریان سرپرست شهرداری این منطقه ضمن تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اشاره به برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه۸ در ایام الله دهه فجر، گفت: این نشست با هدف برنامه ریزی فعالیت های مشترک و خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان برگزار شد تا بتوانیم جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را با حداکثر ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی منطقه و رعایت پروتکل های بهداشتی به سرانجام برسانیم.

رنجبریان افزود: هدف ما این است که آرمان ‌های انقلاب اسلامی را برای مردم عزیز ایران، به خصوص نسل جوان بازگو کنیم.

حجت الاسلام جواد صادق زاده رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران نیز در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای والامقام جمهوری اسلامی گفت: دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی را به همه فجر آفرینان ، خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و مردم شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می کنم.

رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران ادامه داد: جشن های «فجر انقلاب در مساجد شاخص پایتخت» با هدف ایجاد انسجام و وحدت ملی، باز تولید ارزش‌های انقلاب اسلامی و تقویت روحیه نشاط شهروندی، در اصلی ترین پایگاه‌های شکل گیری و تداوم انقلاب یعنی مساجد، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا