اجتماعی و فرهنگی

دفاع تمام قد طلایی از عملکرد بانوان در شورایاری ها

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  مرتضی طلایی با بیان اینکه محلات تهران تعداد مشخصی شورایار خانم دارند که تمامی آنان از سوی ستاد شورایاری حمایت مضاعف می شوند، تصریح کرد:  ستاد شورایاری های شهر تهران همواره تلاش کرده از بانوان در زمینه مدیریت محلات حمایت کند زیرا مدیریت محلات از جنس کارهای مادرانه است.

وی اضافه کرد: ستاد تلاش کرده در زمینه حمایت از زنان شورایار دو کار انجام دهد؛ نخست تشکیل کارگروه مشورتی زنان در زمینه خانواده بوده است که امروز به شورایاران محلات مشورت می دهند.

به گفته طلایی، همچنین در زمان برگزاری دومین انتخابات دبیران محلات ستاد شورایاری ها نیز به شخصه به تمامی محلات توصیه کردم اگر عضو خانم شورایار دارند، دبیری محلات را به این خانم ها واگذار کنند چراکه اهداف مدیریت محلات با نگاه مادرانه و مدیریت زنانه دبیران خانم شورایار بهتر محقق می شود.

طلایی تاکید کرد: تجربه ستاد شورایاری ها حاکی از آن است که هر زمان که خانم های شورایار به مسائل مختلف محلات ورود کرده اند کار محلات بهتر و سریع تر پیش رفته است و این نشان دهنده آن است که مدیریت محلات تهران از جنس مدیریت های مادرانه است.

نایب رئیس شورای شهر تهران همچنین از برقراری ارتباط شورایاری های مناطق ۲۲ گانه تهران با بدنه شهرداری به منظور تعامل بهتر و هماهنگی بیشتر برای نظام مند شدن فعالیت های ستاد خبر داد .

 نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسات مشترک میان دبیران شورایاران مناطق و گروه های مشورتی شورایار و بدنه شهرداری تهران خاطر نشان کرد: این مشارکت برای نخستین بار است که رخ داده به طوری که در مسیر تهیه و تدوین برنامه ۵ ساله سوم شهرداری تهران، شورایاران نقش نیازسنجی از محلات و مردم را انجام داده اند تا برنامه آتی مطابق با نیازهای شهر، محلات و جامعه تدوین شود تا همسویی کاملتری را داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا