ورزشی

عنایتی:از پرسپولیسی ها انتظار بدتر از این را داشتم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین رضا عنایتی در خصوص شکست یک بر صفر صبا مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما مقابل آماده ترین پرسپولیس قرار گرفته‌ایم که شرایط بسیار خوبی دارد این تیم یکی از آماده ترین تیم‌های لیگ است و شرایطش بسیار خوب است ما هم تلاش کردیم تا به گل برسیم اما در این امر ناموفق بودیم سعی می‌کنیم در بازی‌های آینده این نتیجه را جبران کنیم.

وی در مورد تعطیلی لیگ خاطرنشان کرد: به هر حال تیمی که ۱۲ روز قبل از مسابقات تشکیل شده است نیاز به این تعطیلات دارد و ما هم می‌توانیم به خوبی از این تعطیلات استفاده کنیم. در فاصله یک ماه می‌توانیم به هماهنگی لازم برسیم و امیدوارم که با شروع مجدد لیگ بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم.

کاپیتان صبا در مورد بازوبند آبی‌اش یادآور شد: هیچ علت خاصی نداشت من در تمام بازی‌ها بازوبند آبی می‌بندم نمی‌توانم علاقه‌ام را به رنگ آبی کتمان کنم اما اینکه از بازوبند آبی استفاده کردم به خاطر بازی مقابل پرسپولیس نبوده بلکه در تمام بازی‌ها از آن استفاده می‌کنم.

عنایتی در مورد اینکه هواداران پرسپولیس زمانی که توپ به او می‌رسیده هو می‌کردند گفت: به هر حال این موضوع طبیعی است من توقع داشتم که بدتر از این با من برخورد کنند! به هر حال حساسیت بین دو تیم استقلال و پرسپولیس بالاست و این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست. من سالیان سال در استقلال بازی کردم و همواره از هواداران آبی پوش تشکر می‌کنم. در بازی مقابل پرسپولیس هم اتفاق خاصی نیفتاد و از این موضوع ناراحت نشدم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود پس از اینکه او تعویض شده با ساکت الهامی بحثی کرده که سرانجام این موضوع باعث شده مربی صبا در رختکن با بازیکنان خداحافظی کند خاطرنشان کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم هنگامی که تعویض شدم برای رسیدگی به پایم اقدام کردم همیشه باید حرمت بین بازیکن و مربی حفظ شود. هیچ زمانی به تعویض اعتراض نمی‌کنم اگر کادر فنی یک دقیقه یا نود دقیقه به من فرصت بدهد بهترین عملکرد خود را نشان می‌دهم. اگر صحبتی صورت گرفته بهتر است با خود ساکت الهامی صحبت کنیم.

کاپیتان سابق استقلال در مورد شرایط نامناسب آبی پوشان در لیگ یادآور شد: مطمئن باشید با شناختی از علیرضا منصوریان دارم او می‌تواند با بازیکنانی که در اختیار دارد شرایط را بهبود بخشد. پیش از این هم گفتم که حضور بازیکنان استقلال شمشیر دو لبه است یا تیم را به  اوج می‌برند یا شرایط سخت خواهد شد. اما قطعا شرایط تیم در آینده بهتر خواهد شد. هواداران هم اکنون نگران شده‌اند اما خیلی زود است که بخواهیم در مورد تیم تصمیم بگیریم نباید ناجوانمردانه به شخصی حمله شود بلکه باید فرصت کافی داده شود تا بتوانند خود را نشان دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا