شورای شهر

مشکلات تونل توحید را حل کنید

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  ابوالفضل قناعتی گفت: این که مسئولان شهرداری تهران چندی است بحث راه اندازی LRT را مطرح کرده اند موضوعی است که بیشتر به شعاری تبلیغاتی شباهت دارد.

 
وی افزود: در این برهه زمانی کار ساخت LRT در شهر تهران پیش نخواهد رفت و مسئولان شهرداری تهران نیز به خوبی این موضوع را می دانند.
 
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به شرایط حال حاضر خطوط BRT در پایتخت اظهار کرد: خطوط BRT شهر تهران هنوز کامل نشده و مسئولان شهرداری در مرحله نخست باید اقداماتی جهت تکمیل این خطوط در دستور کار قرار دهند.
 
وی ادامه داد: در بحث نوسازی تاکسی ها نیز همچنان با مشکلات زیادی مواجه هستیم و شهرداری باید کار اورهال تاکسی ها را با جدیت بیشتری پیگیری کند. 
 
قناعتی با تاکید بر لزوم اجرای سیاست های برنامه ۵ ساله شهرداری تهران تصریح کرد: براساس برنامه ۵ ساله دوم شهرداری تهران، مدیریت شهری موظف است بخش قابل توجهی از بودجه خود را صرف اتمام خطوط باقی مانده مترو کرده و نمی تواند در سایر زمینه ها سرمایه گذاری کند.
 
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: اولویت مدیریت شهری در این برهه زمانی باید اتمام خط ۶ و ۷ مترو بوده زیرا پایتخت اکنون بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمل و نقل ریلی است.
 
وی در ادامه با اشاره به وضعیت تونل توحید اذعان کرد: در بحث تونل توحید شهرداری به عنوان کارفرما آن طور که باید نظارت دقیقی بر عملکرد پیمانکار نداشت.
 
قناعتی افزود: زمانی که یک پروژه اجرا می شود شهرداری موظف است در عملکرد کارفرما نظارت داشته تا در ادامه، پروژه مشکلاتی را برای شهر نداشته باشد.
 
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه «قراردادن پیمانکاران در لیست سیاه شهرداری نتیجه ای را برای شهر در پی ندارد»، گفت: اینکه مسئولان شهرداری اعلام کرده اند، پیمانکار پروژه تونل توحید در لیست سیاه قرار گرفته و دیگر پروژه ای به این پیمانکار واگذار نمی شود سبب حل مشکلات نبوده و انتظار شورای شهر این است که مشکلات تونل توحید به صورت اساسی برطرف و در رابطه با پیمانکار نیز تصمیم قاطعی اتخاذ شود.
 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا