ورزشی

فرکی: تعطیلی لیگ به نفع سایپا است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین حسین فرکی در ابتدای نشست خبری ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: ما چهارمین هفته لیگ شانزدهم را پشت سر می‌گذاریم و باید به مصاف دومین نماینده استان خراسان برویم و این تیم، تیم بسیار خوبی است و مثل خود ما یک شکست و یک پیروزی در کارنامه دارد. پدیده در مجموع سه بازی ۴ امتیاز گرفته و فکر می‌کنم ما شرایط میزبانی داریم و امیدوار هستیم که از شرایط میزبانی استفاده کنیم و بتوانیم قبل از تعطیلات ۷ امتیاز بگیریم که البته این خواست ما است و قابل پیش‌بینی نیست.

وی ادامه داد: می‌خواهیم سه امتیاز را بگیریم. پس از آن هم لیگ به خاطر تیم ملی تعطیل می‌شود و برای تیم ملی در دو بازی مهم پیش رویش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که لیگ و تیم ملی همکاری خوبی با هم داشته باشند.

سرمربی سایپا در مورد اینکه اولین بردش مقابل یک تیم مشهدی بود، گفت: در مشهد با عنایت امام رضا (ع) و همت خود بازیکنان سه امتیاز را گرفتیم و بازی با پدیده است که در تهران برگزار می‌شود و شرایط کاملا متفاوت است. پدیده هفته قبل بازی را باخته و ما هم میزبان هستیم و می‌خواهیم بازی خوبی انجام بدهیم اما نتیجه قابل پیش‌بینی نیست هرچند ما برای برد به میدان می‌رویم.

به گزارش فارس، سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص اینکه آیا قرار است در تعطیلات با پرسپولیس مسابقه‌ای دوستانه داشته باشید یا خیر؟ گفت: صحبت‌هایی را با برانکو انجام داده‌ایم که این مذاکرات ادامه‌دار است. ما تمایل داریم با آنها بازی کنیم چون بازی‌مان با پرسپولیس در لیگ هم انجام شده و تصمیم داریم در فاصله تعطیلات سه بازی دوستانه با تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی داشته باشیم.

وی در خصوص انتقاداتی که به برنده البسه جیووا وارد می‌شود و اینکه آیا وی به عنوان سرمربی سایپا از این برد رضایت دارد یا خیر؟ گفت: دوست دارم در این جلسه پیرامون مسائل فوتبالی صحبت کنم و در مورد لباس‌های تیم هم باشگاه تصمیم می‌گیرد اما امیدوارم مشکلاتی که در مورد البسه ما وجود دارد حل شود.

فرکی در خصوص اینکه آیا از تعطیلات لیگ استقبال می‌کند یا خیر؟ گفت: در سه چهار سال اخیر معمولا تعطیلات زیاد رخ داده و خیلی‌ها موافق بودند و عده‌ای هم مخالف ولی این بستگی به شرایط تیم‌ها دارد. مهم این است که وقفه‌ها طولانی‌تر نشود. به اعتقاد من این وقفه در حال حاضر می‌تواند به سایپا کمک کند و دلیلش را هم بارها گفته‌ام.

وی تاکید کرد: من روز ۲۵ این ماه دقیقا دومین ماهی است که با سایپا کارم را آغاز کردم و این زمان زیادی برای ما نیست. خیلی از تیم‌ها هستند که مربیان‌شان بیش از دو سال است که در آنجا کار می‌کنند. شاید این وقفه برای خیلی از تیم‌ها خوب نباشد اما برای سایپا لازم است که از این فرصت بیشترین استفاده را ببریم. ممکن است در مقاطع دیگر باز هم تعطیلات به وجود بیاید ولی نمی‌دانم آن زمان به نفع ما است یا خیر اما حالا از آن استقبال می‌کنیم.

وی در مورد اینکه دو بازیکن برزیلی جذب کرده و آیا از آنها راضی هست یا نه؟ گفت: بله خوشبختانه با همکاران ما تلاش زیادی کردیم که بازیکنانی را که جذب می‌کنیم حرف و حدیث‌دار نباشند و هزینه‌ای را هدر ندهیم. دروازه‌بان خارجی ما عملکردش تا امروز قابل قبول بوده و امیدوارم در آینده هم همینطور باشد. از این نظر نگرانی نداریم و بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا