شورای شهر

نبود عزم جدی برای حل مشکل راه آهن تهران تبریز

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  حافظی با حضور در این منطقه از حریم راه آهن تهران تبریز بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات شهروندان ساکن این محدوده قرار گرفت.

حافظی خدمات ارائه شده توسط شهرداری منطقه را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه خدمات خوبی از طرف شهرداری منطقه به شهروندان ارائه شده و ساماندهی حریم راه آهن در دست اقدام است.

رییس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران با اشاره به نیازهای زیست محیطی شهروندان گفت: اعضای محترم شورای شهر خصوصا کمیسیون محیط زیست و سلامت شورا، به جد پیگیر حل مشکلات شهروندان ساکن در این حریم هستند. مدتی پیش هم از مدیرعامل محترم راه آهن در صحن شورا دعوت شد و مشکلات ساکنان حریم این راه آهن به ایشان یادآور شدیم. خوشبختانه عزم خوبی برای حل این مشکلات وجود دارد و در آینده ایی نزدیک هم این جلسات ادامه پیدا خواهد کرد و مطالبات شهروندی به اطلاع وزیر مربوطه هم خواهد رسید تا حداقل آن فضایی که توسط راه آهن پوشانده شده و به عنوان فضای سبز و پارکینگ مورد استفاده قرار دهیم.

حافظی با تاکید بر عزم ویژه کمیسیون محیط زیست و سلامت شورا گفت: ما در حال حاضر از منظر زیست محیطی به موضوع راه آهن نگاه می کنیم و سعی خواهیم کرد تا در جهت بهبود فضای موجود اقدام کنیم تا این عرصه که اکنون رها شده و مکانی برای تجمع افراد ولگرد هست را به محیطی برای تامین سرانه فضای سبز محلات این منطقه تبدیل کنیم.

وی بافت موجود در منطقه را «اصیل» توصیف کرد و افزود: با اینکه این منطقه متراکم،فرسوده و ناپایدار است ولی از بافت اصیل و ارزشمندی برخوردار است و باید تلاش کنیم تا پیوستهای زیست محیطی و فضای سبز را در این بافت تامین کنیم.

عضو شورای اسلامی شهرتهران با تقدیر از علاقه مندی و تلاش شهردار منطقه ۱۷ در اداره این منطقه، منش رفتاری شهردار را «علاج جویانه» خواند و تصریح کرد: ما شهردار منطقه ۱۷ را فردی کوشا و دلسوز ارزیابی کردیم که برای حل مشکلات شهروندان یا منشی علاج جویانه تلاش می کند و حضور ایشان در این منطقه ارزشمند و قابل تقدیر است. از ایشان بابت تلاشی که در زمینه حل مشکلات این منطقه داشتند تشکر می کنیم و  امیدواریم با همکاری اعضای شورایاری بتوانند بیشتر در جهت حل مشکلات شهروندان عمل کنند.

گفتنی است منطقه ۱۷ هشتمین منطقه از مناطق ۲۲گانه شهر تهران است که توسط رییس کمیسیون محیط زیست و سلامت شهر تهران بازدید شده و در آن ضمن تقدیر از تلاشهای صورت گرفته از عزم جدی این کمیسیون برای حل مشکلات ساماندهی حریم راه آهن تهران تبریز اطلاع داده شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا