ورزشی

تلاش هیات رئیسه فوتسال برای منصرف کردن افتخاری

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  سید رضا افتخاری امروز (دوشنبه) با حضور در ساختمان باشگاه استقلال در سعادت آباد، رسما کارش را به عنوان سرپرست با آبی پوشان پایتخت آغاز کرد اما فوتسالی‌ها که هنوز جدایی او در آستانه جام جهانی را باور نکرده‌اند، به دنبال منصرف کردنش از رفتن به باشگاه استقلال هستند.

کریم منصوری عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در این‌باره به ایسنا گفت: هنوز موفق به صحبت با افتخاری نشده‌ام،‌ اما قطعا در یکی، دو روز آینده جلسه‌ای در هیئت رئیسه سازمان لیگ تشکیل خواهیم داد و به صورت مفصل درباره‌اش صحبت می‌کنیم. قطعا الان زمان بسیار بدی برای تغییرات در کمیته فوتسال است و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا افتخاری را از پذیرفتن سرپرستی باشگاه استقلال منصرف کنیم. معتقدم در انتخاب افتخاری، فکر نشده و به عاقبت فوتسال توجه نکردند.
وی افزود: تیم ملی فوتسال با رفتن افتخاری در وضعیت نامناسبی قرار می‌گیرد. در هر حال باید با درایت این اتفاقات را پشت سر بگذاریم. من امیدوارم افتخاری، احساسی تصمیم نگیرد.
عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال همچنین درباره گمانه زنی‌ها درباره جانشینی افرادی مثل کفاشیان، ترابیان، ساکت و ابرقویی نژاد، عنوان کرد: هنوز گزینه خاصی به صورت رسمی مطرح نشده است اما امیدوارم آقای تاج جانشین افتخاری را با  تامل انتخاب کند و از باندهای مطرح نباشد! فکر می‌کنم کفاشیان یا حتی ساکت بهترین گزینه باشند. به هر حال فوتسال دچار سردرگمی بدی شده و امیدواریم خدا بخیر بگذراند. ما اگر در جام جهانی نتیجه نگیریم، این باقی مانده فوتسال ایران هم نابود خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا