اجتماعی و فرهنگی

تجلیل شهرداری تهران از بازنشستگان با بیش از نیم قرن زندگی مشترک

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین منتظرالمهدی در همایش عاشقانه تو را می‌خوانم که برای تجلیل از ۳۰۰ بازنشسته که بیش از نیم قرن از زندگی مشترکشان می گذشت، برگزار شده بود، گفت: در جامعه امروز تداوم ازدواج بیش از ازدواج اهمیت دارد. به همین دلیل امروز از الگوهای موفق سازمان بازنشستگی با بیش از نیم قرن زندگی مشترک تقدیر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تکریم بازنشستگان از دو دید قابل اهمیت است گفت: تکریم این افراد از دید خانواده و تکریم آنان در نگاه جامعه می‌تواند نسل جوان را به احترام نسل‌های قبل تر تشویق کند و خدمت بهتر و بیشتر به نسل‌های پیشین سبب الگوبرداری و تکرار این رفتار برای نسل امروز و فردا خواهد بود.

وی افزود: هرچند این برنامه امسال برای نخستین بار اجرا می‌شود؛ اما طراحی سه ساله و پنج ساله آن باعث تکرار و تداوم چنین برنامه‌ای در سالهای آتی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در رابطه با تکریم بازنشستگان در این سازمان گفت: شش نوبت سبد کالا به درب منازل بازنشستگان در هر سال ارسال می‌شود و در کنار آن تورهای زیارتی و سیاحتی نیز به عنوان برنامه‌های مداوم سازمان بازنشستگی در ایام مختلف سال برگزار می‌شود. در حوزه فرهنگ اجتماعی نیز با تاکید شهردار از سال گذشته اقدامات زیادی از جمله برگزاری المپیادهای ورزشی در رشته‌های مختلف صورت گرفته است.

منتظر المهدی از برگزاری دومین دوره المپیادهای ورزشی بازنشستگان همزمان با آغاز دهه فجر خبر داد و گفت: اواخر مهرماه نیز برنامه دیگری با موضوع جشنواره آشپزی برای بازنشستگان برگزار می‌شود.

وی در پایان از جمع آوری خاطرات و بزرگداشت کنگره خانواده شهدای جانباز و بازنشسته شهرداری تهران نیز به عنوان برنامه‌های دیگر سازمان بازنشستگی اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا