ورزشی

عراق حریف جدید تدارکاتی شاگردان کی روش

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین تیم ملی فوتبال ایران در هفته پنجم انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه سه شنبه بیست و پنجم  آبان ماه در مالزی به مصاف سوریه خواهد رفت. کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران قصد دارد برای آمادگی هر چه بیشتر شاگردانش برای این دیدار حساس یک دیدار دوستانه را برگزار کند.

ایران پیش از این قرار بود که با تایلند دیداری دوستانه داشته باشد که این دیدار به علت مرگ پادشاه تایلند لغو شد.

رئیس فدراسیون فوتبال عراق در گفت‌وگویی که با سایت عراقی الموجز داشت تاکید کرد که تیم‌ ‌ملی فوتبال این کشور در دیدار دوستانه در دبی به مصاف ایران خواهد رفت.

عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد که این دیدار بنا به درخواست فدراسیون فوتبال ایران برگزار خواهد شد و زمان آن ۱۹ آبان ( ۹ نوامبر) و در دبی خواهد بود.

این درحالی است که «کامل زغیر» سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق نیز در گفت‌وگویی جداگانه با اعلام خبر دیدار تیم ملی ایران و عراق گفته که ایران و عراق قرار است روز ششم ماه نوامبر (۱۶ آبان‌ماه) در تهران به مصاف هم بروند. او هم‌چنین گفته تیم عراق ۹ نوامبر با اردن دیداری دوستانه خواهد داشت.

تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران عملکرد درخشانی در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه داشته و از چهار بازی خود ۱۰ امتیاز کسب کرده است. این درحالی است که عراقی‌ها شروعی ناامید کننده داشتند و بعد از ۳ شکست پیاپی سرانجام رنگ پیروزی را دیدند و در ورزشگاه دستگردی، تایلند را از پیش رو برداشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا