اجتماعی و فرهنگی

خدمات رایگان تامین اجتماعی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  مهرداد قریب گفت: برخی از دستگاه ها و نهادهای دولتی نظیر وزارت صنعت، معدن، تجارت برای کارآفرینان تسهیلات ویژه ای را قرار داده اند. در این میان هستند صنایع کوچک دیگری که یه کمک این نهادها می شتابند. سازمان تامین اجتماعی کشور از جمله این نهادها است.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی همگام با دستگاه های دیگر و در راستای حمایت از حوزه کسب و کار، در ماه های اخیر اقدامات خوب و قابل قبولی را انجام داده است.

وی در ادامه به آیین نامه ماده ۱۳ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی کشور نیز اشاره کرد و در این باره گفت: این مصوبه که در بیست و دوم خرداد ۹۵ به تصویب هیات وزیران تصویب رسید و بیست و هفتم همان ماه به تمامی واحدها ابلاغ گردید، برای جرایم بیمه ای کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی، میزان بخشودگی در نظر گرفته است.

مدیر کل در آمد حق بیمه سازمان تامین اجتماعی در بخش دیگر سخنانش به تسهیلات دیگر این سازمان پرداخت و با بیان اینکه تمامی بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین می توانند از خدمات بیمه ای این سازمان به صورت رایگان استفاده کنند؛ تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی کشور برای ارائه تسهیلات ویژه به بیمه شدگان با تمامی مراکز دولتی و دانشگاهی قراردادهایی را به امضا رسانیده است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا