مدیریت شهری

ورود LRT به مناطق گردشگری تهران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سید هادی هاشمی گفت: حلقه بی ار تی تهران هنوز تکمیل نشده و اگر قرار است وضعیت حمل و نقل عمومی پایتخت بهبود پیدا کند باید نسبت به تکمیل این خطوط اقدام شود.

وی افزود: اجرای پروژه بی ار تی در شهر تهران موفق بود و اگر این طرح تکمیل شود تا حدود زیادی مشکل حمل و نقل و عمومی در

رئیس اسبق پلیس راهنمایی و رانندگی تهران با اشار به ظرفیت محدود حمل و نقل عمومی در شهر تهران اظهارکرد: ظرفیت حمل و نقل عمومی در شهر تهران برای ۱۰ میلیون نفر پیش بینی شده اما جمعیتی که از این ظرفیت بهره می برند، در برخی از ساعات روز بیش از ۱۰ میلیون نفر است.

هاشمی راه حل باز شدن گره ترافیکی در برخی از نقاط شهر تهران را بهره مندی از روش حمل و نقل ترکیبی دانست و خاطرنشان کرد: باید به صورت همزمان از حمل و نقل ترکیبی شامل مترو، بی ار تی، ال ار تی و منو ریل در شهر تهران استفاده شده تا از این طریق مشکل ترافیک در پایتخت تا حدودی بر طرف شود.

وی در خصوص مباحث مطرح شده پیرامون احداث ال ار تی در شهر تهران تصریح کرد: اگر شهرداری تهران موفق به احداث ال ار تی در پایتخت شود، یک اتفاق بزرگ در حمل و نقل عمومی شهر تهران رخ داده و همین موضوع می تواند سبب حل بسیاری از مشکلات شهر تهران در حوزه حمل و نقل عمومی شود.

رئیس اسبق پلیس راهنمایی و رانندگی تهران با اشاره به مزایای احداث ال ار تی اذعان کرد: اکنون در بسیاری از کلانشهرهای دنیا شاهد احداث ال ار تی هستیم و می توان از این سیستم حمل و نقل در برخی از پارک ها و فضاهای تفریحی شهر نیز بهره برد.

هاشمی تاکید کرد: خوشبختانه شهرداری تهران اکنون به دنبال ورود ال ار تی به مناطق گردشگری پایتخت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا