ورزشی

زانویم اصلی ترین رقیبم است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین بهداد سلیمی درباره آغاز تمرینات خود با وزنه بیان کرد: فشار تمرینات من یک مقدار بیشتر شده است. پیش بینی‌ام این بود که از اواسط اسفند تمرینات وزنه برداری را خیلی سبک شروع کنم اما از آنجا که اردوی تیم ملی به کیش منتقل می‌شود، فکر می کنم اگر مشکلی پیش نیاید بعد از اردوی کیش به ملی پوشان اضافه شوم.

 

او در پاسخ به این پرسش که به اردوی کیش نخواهد رفت؟ گفت: من کیش نمی روم. در صحبتی که با دکتر نوروزی داشتم، او صلاح دید در حال حاضر در تهران باشم. دکتر نوروزی از روند فیزیوتراپی و همچنین جراحی ام راضی است. من نیز تمام وقتم را می گذارم حتی در روزهای جمعه فیزیوتراپی انجام می‌دهم تا این مرحله در مدت زمان کمتری انجام شود.

 

سلیمی درباره اینکه هنوز در رابطه با رسیدنش به المپیک ابهاماتی وجود دارد، تصریح کرد: تلاش می کنم برسم و اصلا به فکر این نیستم که به المپیک نمی‌رسم. تمام ذهنیت من بر روی این است که خود را برای مسابقات آماده کنم. اما این را هم باید در نظر بگیریم برخی اتفاقات دست ما نیست. آن چیزی که دست من و تیم پزشکی است، تلاش برای رسیدن به المپیک است، مگر این اینکه خدای ناکرده اتفاق غیر قابل پیش بینی رخ دهد.

 

او ادامه داد: خدا را شکر پزشکان تاکنون از روند درمانی من رضایت دارند. با دکتر نوروزی هم که صحبت می کردم، او گفت از پروتکلی که برای درمان رباط صلیبی پس از عمل جراحی دارند، دو هفته جلوترم که این جای شکر دارد. برنامه ریزی ام نیز برای این است که به جام فجر برسم و جواز حضور در المپیک را بدست آورم.

 

قهرمان المپیک لندن با اشاره به صحبت های کیانوش رستمی مبنی که بر اینکه با نبود سلیمی در اردوی تیم ملی احساس تنهایی می کند، بیان کرد: کیانوش لطف دارد. من و او نزدیک به ۱۰ سال هر روز با هم در اردوی تیم ملی بودیم. مطمئنا نبود کیانوش من را اذیت می کند و نبود من بر روی کیانوش اثر می گذارد. ما از لحاظ روحی به هم کمک می کردیم تا تمرینات بهتری داشته باشیم. بنابراین الان که با هم در اردو نیستیم برای هر دو نفر ما سخت است.

 

او افزود: از آنجا که من هر روز صبح تا ظهر فیزیوتراپی دارم و سه جلسه در هفته نیز با مربی شخصی خود تمرینات بدنسازی را انجام می دهم سعی می‌کنم روزهای زوج در تمرین نوبت عصر تیم ملی حضور داشته باشم تا در فضای اردو قرار بگیرم.

 

وزنه بردار فوق سنگین ایران در پاسخ به این پرسش که از وضعیت تمرینی رقبایش خبر دارد؟ گفت: خیر، از رقبایم خبر ندارم. در حال حاضر سرسخت‌ترین رقیبم زانویم است و اکنون با زانوی خود رقابت می کنم!

 

سلیمی در مورد احتمال بازگشت علی حسینی به وزنه برداری تصریح کرد: سعید علی حسینی دوست خیلی خوب من و وزنه بردار بزرگی است. او با وجود داشتن رکوردهای خوب، به چیزی که لیاقتش را داشته نرسیده است. امیدوارم اگر راهی هست زودتر برگردد. در جریان هستم که علی مرادی تلاش می‌کند که این اتفاق بیفتد. قطعا او بیاید رقابت جذاب تر می شود. در یک دوره ای سنگین وزن های قوی و خوبی داشتیم مانند سعید علی حسینی، محمد صالحی، رشید شریفی و حتی من. در نتیجه رقابت باعث پیشرفت شده بود اما اکنون که در سنگین وزن، وزنه بردار درجه یک بین المللی به آن صورت نداریم. این خلاء باعث می شود دچار مشکل شویم و قطعا رقابت با حضور سعید علی حسینی جذاب تر می شود و به پیشرفت سنگین وزنها نیز کمک می‌شود.

 

سلیمی درباره رسیدگی به او نیز گفت: فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش همه تلاش می کنند تا من به المپیک برسم. تمام مسئولان کمک می‌کنند تا مراحل درمانی من به بهترین شکل انجام شود. به هر حال زمانی که زحمت کشیده می شود وظیفه خودم می دانم که تشکر کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا