استان

بازگشایی گره ترافیکی ۶۰ نقطه حادثه خیز همدان

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان ؛ کامران گردان در کمیسیون خدمات شهری ،حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورا که با حضور معتمدین محلات برگزار شد افزود:با همت و خرد جمعی در دور چهارم شورا اقدامات مناسبی در حوزه ترافیک انجام شد که از جمله آن بازگشایی گره ترافیکی ۶۰ نقطه حادثه خیز سطح شهر همدان بود.

گردان با بیان اینکه با کار گروهی در دور چهرم در حوزه  خدمات شهری هم اقدامات چشم گیری صورت گرفته است، اضافه کرد: علی رغم کمبود منابع مالی با کمک معتمدین محلات در نقاط مختلفی از شهر وضعیت ترافیکی خوبی حاکم شده است.
گردان همچنین یادآور شد:در حوزه خدمات شهری نیز بیش از۴۰اقدام مثبت صورت گرفته که بزودی گزارش عملکرد اطلاع رسانی  خواهد شد.
 
 وی با اشاره به اصلاحات هندسی ترافیکی سطح شهر افزود:  اگر این اقدامات مهندسی انجام نمی شد با اتوجه به فزایش روزانه خودرو، گره های ترافیکی آزار دهنده می شد.
 
وی با اشاره به مشکلات محلات مختلف شهر اظهارکرد: با توجه به شرایط خاص منطقه دره مرادبیگ کمیسیون خدمات شهری شورا به همراه کمیسیون عمرانی ضرورت ایجاد طرح ویژه تفصیلی برای این منطقه را پیگیری می کند.
 
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان بر تعیین تکلیف وضعیت فعالیت تاکسی های دره مرادبیگ نیز تاکید کرد و افزود: لازم است برای تردد آسان اتوبوس های واحد شهری املاک مسیر این اتوبوسها در ابتدای دره مرادبیگ نیز تملک و بازگشایی شود.
 
کامران گردان همچنین با تاکید بر تسریع در روند اجرای آسفالت چهار راه مزدقینه اظهار کرد: ضروری است از این منطقه هم بازدیدی انجام شود و در صورت نیاز برای منطقه سایبان ایستگاه اتوبوس و سطل های زباله نصب شود.
 
گردان در ادامه به پروژه پیاده راه سازی خیابان بوعلی شاشاره کرد و گفت: قرار بود اجرای طرح باری هر دو لاین این خیابان همزمان با هم انجام شود اما هنوز لاین سمت راست شروع نشده است.
 
نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان هم در این جلسه تدوین طرح ویژه تفصیلی برای منطقه دره مرادبیگ را ضروری برشمرد و گفت: با توجه به اینکه توپولوژی مسکن این منطقه حالت ویژه ای دارد و معابر ان به صورت ارگانیک قرار گرفته متاسفانه در سالهای گذشته مورد بی توجهی قرار گرفته است.
 
حمید رضا طبی مسرور اضافه کرد: بر این اساس انتظار می رود به لحاظ موقعیت خاص دره مرادبیگ برای آن طرح تفصیلی ویژه ای تدوین شود چرا که این منطقه پتانسیل و ظرفیت خوبی در جذب گردشگر و تورسیم دارد.
 
گفتنی است در ادامه معتمدین محلات شهر همدان هر یک به بیان مشکلات حوزه حمل و نقل و ترافیک محلات خود پرداختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا