ورزشی

احتمال مخالفت با تغییر نام سیاه‌جامگان به مشهد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با ایسنا درباره تساوی سیاه جامگان و پدیده اظهار کرد: فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است و وقتی پای داربی در میان باشد، دو تیم محتاط‌تر می‌شوند. ما گل اول را به ثمر رساندیم و همین موضوع موجب شد که بازیکنان به دنبال حفظ نتیجه باشند و بیشتر کارهای دفاعی را انجام دهند. اتفاقا فکر می‌کنم پدیده موقعیت زیادی نداشت و از روی بدشانسی در این بازی به تساوی رسیدیم. البته آن‌ها هم موقعیت‌هایی داشتند اما فکر می‌کنم ما بهتر از این تیم بودیم و می‌توانستیم به پیروزی برسیم.

او درباره عملکرد سیاه جامگان در لیگ شانزدهم و شروع امیدوار کننده این تیم گفت: فرهاد کاظمی را می‌شناسید و می‌دانید که او فرد بابرنامه‌ای است. کاظمی رزومه مشخصی دارد و کارهایش را با فکر انجام می‌دهد. تیم‌مان هم شروع خوبی در لیگ برتر داشته و روزهای بهتری را برای این تیم می‌بینیم. ما تا به اینجا فقط ۴ بازی انجام دادیم و نیاز به هماهنگی بیشتری داریم. ۲ بازی در اردوی ترکیه انجام شده و ۲ بازی هم در لیگ برتر به میدان رفته‌ایم. مطمئن باشید در آینده زیباتر و بهتر بازی می‌کنیم و نتایج خوبی را کسب می‌کنیم.

مالک سیاه جامگان درباره روند تغییر نام این باشگاه به مشهد اظهار کرد: ما در حال انجام کارها هستیم و کمیسیون ماده ۵ وزارت ورزش و جوانان باید در این‌باره تصمیم بگیرد. فعلا با نام سیاه جامگان ادامه می‌دهیم و هرچیز که قانون بگوید آن را انجام می‌دهیم. فعلا جلسه این کمیسیون برگزار نشده و فکر می‌کنم با نام مشهد موافقت نمی‌شود. البته منتظریم تصمیم نهایی را این کمیسیون بگیرد.

عباسی درپاسخ به این سوال که آیا نام دیگری به جای سیاه جامگان اندیشیده شده است گفت: فعلا منتظر جواب کمیسیون ماده ۵ هستیم و پس از آن درباره نام جدید فکر خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا