استان

ساعات کار ادارات تغییر می کند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین آرش کردی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر در گفت‌و‌گو با برنامه روی خط خبر در خصوص اقدامات در دست اجرا برای صرفه‌جویی در مصرف برق گفت: برای مدیریت مصرف برق تغییر ساعت کاری اداره‌ها دردست کار است که برای عملی شدن آن باید هیئت دولت و استاندار تصمیم گیری کنند. 


وی افزود: برای تغییر ساعت کاری در استان‌های گرمسیری از جمله بوشهر مکاتباتی انجام شده و دیگر استانها نیز در حال بررسی هستند. 

کردی تغییر ساعت کاری در اداره‌ها را برای صرفه‌جویی در مصرف برق مهم و ضروری دانست و گفت:  با تغییرساعت کاری ۱۰ تا ۱۵ درصد و چیزی حدود ۳۰۰ مگاوات در مصرف برق صرفه‌جویی خواهد شد.  

وی دیگر اقدامات انجام شده در کاهش مصرف برق را انعقاد قرارداد با مشترکین صنعتی دانست و افزود: در بخش کشاورزی نیز با کشاورزان همکاری‌های لازم انجام شده تا با کاهش مصرف برق تخفیف های قابل توجهی برای آنها اعمال شود. 

مدیر عامل مادر تخصصی توانیر از خریداری برق ۳۲۰ مشترک کشاورزی خبر داد وگفت: برخی از این کشاورزان ژنراتور دارند و خریداری برق آنها نیز جز اقدامات انجام شده برای صرفه‌جویی در مصرف برق است. 

وی در انتها اقدامات انجام شده برای صرفه‌جویی در مصرف برق را مفید دانست و گفت: ۲۰۰  مگاوات کاهش مصرف برق داشتیم که رقم خوبی در این فصل است و امیدواریم که این روند ادامه پیدا کند.  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا