شورای شهر

لزوم تفکیک اراضی تحت تملک شهرداری

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین در دویست و هشتادمین جلسه شورا اعضا در تذکرات پیش از دستور خود تذکراتی را خطاب به شهرداری تهران، وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش اعلام داشتند.

 


اراضی تملک شده توسط شهرداری باید بر حسب امکان نقدشوندگی تفکیک شوند

رییس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: در گزارش اعلام دیون شهرداری به پیمانکاران که در جلسه گذشته شورا مطرح شد، اراضی و املاک فروخته و تملک شده را نیز بر شمردن، این در صورتی است که اراضی و املاکی فروخته شده قابلیت نقد شوندگی داشته بنابراین باید از املاکی تملک شده تفکیک شوند.

سرخو افزود: در میان این املاک، املاکی که قابلیت نقد شوندگی دارند باید از املاکی در حین اجرای پروژه ها، تملک شده اند و جزء هزینه های پروژه به شمار می روند تفکیک شود. این اقدام سبب می شود که اطلاعات دقیق تری در اختیار اعضای شورا قرار گیرد.

مسئولان نسبت به بیمارستان های دولتی تهران بی تفاوت هستند

نایب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران خطاب به رییس شورا گفت: برگزاری جلسه ای با نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، وزیر آموزش و پرورش و وزیر بهداشت و درمان ضروری است.

دوستی افزود: در حال حاضر وضعیت ثبت نام دانش آموزان در مدارس وضعیت مطلوبی ندارد و بسیاری از والدین اعتراض هایی دارند که گاهی به ما هم منتقل می کنند، ضمن اینکه وضعیت ساختمان و تجهیزات مدارس جنوب تهران هم وضعیت نامناسبی دارد.

دوستی در ادامه گفت: با وجود اینکه وزارت بهداشت چندین بیمارستان در شهرستان ها را بازسازی کرده اند اما نسبت به بیمارستان های دولتی تهران بی تفاوت هستند بنابراین برگزاری جلسه با نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، وزیر آموزش و پرورش و وزیر بهداشت و درمان ضروری است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا