مدیریت شهری

تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای تاکسیرانی مدافع حرم توسط اعضای شورای اسلامی شهر تهران

مراسم تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای تاکسیرانی مدافع حرم با حضور شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، هاشمی تشکری عضو و رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران، مهدی عباسی عضو و رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، سالک فرمانده بسیج شهرداری تهران، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه۱۶ و … برگزار شد.

به گزارش شوراآنلاین، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه با حضور در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ایام سوگواری بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) با اعلام این خبر گفت: رانندگان قشر زحمتکش جامعه هستند و همیشه در خطوط اول کمک و خدمت رسانی به شهروندان قرار دارند و ایثارگری این عزیزان خود بیانگر روحیه والای جهادی این زحمت کشان می‌باشد.

وی افزود: ذکر نام شهدای سفیران مکتب حاج قاسم سلیمانی، همیشه در یاد و خاطره ها خواهد ماند و الگو و سرمشق ایثارگری خواهد شد.

در ادامه این ویژه برنامه که بیش از هزار راننده تاکسیرانی در بوستان ولایت حضور داشتند، به رسم یادبود از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و اعضای شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه۱۶ از خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آوردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا