شورای شهر

بزرگراه یادگار امام مشکل مالی ندارد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  احمد دنیامالی با اشاره به اینکه تملک اراضی پادگان جی یکی از مشکلات پروژه بزرگراه یادگار امام(ره) بوده که منجر به کاهش سرعت پیشرفت این پروژه کلان شهری شده است، تصریح کرد:ساخت مسیر امتدادی بزرگراه یادگار امام(ره) یکی از پروژه های مهم شهر تهران است. به طوری که پروژه های عمرانی و حمل و نقلی پایتخت سهمی حدود ۴۰ درصد از بودجه ۹۵ را دارند.

وی بیان کرد: در سال ۹۵ در قالب چند آیتم توسعه مسیر امتدادی بزرگراه یادگام امام(ره) همچون ساخت زیرگذر استاد معین  دیده شده است، در همین راستا نیز ۱۰۰ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه تصویب شده است که اگر به مبالغ بیشتری نیاز باشد در متمم بودجه آورده خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه بزرگراه یادگار امام (ره) در بخش جنوبی یکی از بهترین پروژه هایی است که در سطح منفی یک کار شده و کوشیده پیوست فرهنگی بالا دست را حفظ کرده و هیچ گسستی در سطح منطقه ایجاد نکند تا شبکه های کندرو و دسترسی های محلی و کارآمد این شبکه بزرگراهی محفوط بماند، خاطر نشان کرد: امتداد این بزرگراه مشکل بودجه عمرانی ندارد، بلکه بخشی از مشکلی که از گذشته این شبکه با آن روبرو بوده، بحث تملک اراضی مردم است که با توجه به بافت فشرده و ریزدانه و ویژگی های خاص این بخش، کار بسیار مشکلی است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تاکید کرد که توسعه بزرگراه یادگار امام (ره) با سرعت قابل قبولی انجام می شود و خوشبختانه با تعامل خوبی که شهرداری منطقه ۹ با نهادها و سازمان ها برقرار کرده، مشکل پادگان جی و رفع این معارض بزرگ به نوعی حل شده و طبیعتا آثار بسیار خوبی در زندگی مردم این بخش خواهد داشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا