شورای شهر

سروری: چرا پلیس اجازه برگزاری نمایشگاه در مرکز بین المللی سئول را می‌دهد؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین پرویز سروری پس از اظهارات سردار مهماندار رئیس پلیس راهور تهران درباره افزایش ترافیک اظهار داشت: پلیس نشان داده اگر اراده کند مشکلات را حل می‌کند، ولی برداشت بنده این است پلیس اراده‌ای برای حل مشکل ترافیک نکرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه نمایشگاه قانون دارد چرا پلیس اجازه برگزاری نمایشگاه را می‌دهد.

سروری بیان داشت: در خصوص شماره‌گذاری خودروها ملاحظه کردید کارخانه خودروسازی قانون را رعایت نمی‌کند خودروهای غیراستاندارد را پلاک کردیم و نهایتا شاهد اقدام عملی از سوی پلیس برای کاهش ترافیک نیستیم و وقتی شمال تهران قفل می‌شود پلیس راهور ناکارآمد است. 

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران  خطاب به پلیس راهور گفت: چرا در پیش‌ قراول مخالفت با عدم اجرای قانون نیستید. نمایشگاه شهر آفتاب را با امکانات بسیار برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف برگزار کردیم چرا پلیس  اقدامی نمی‌کند و ادامه این روند کارآمدی همه مسئولان به ویژه راهداران را زیر سوال می‌برد و تقاضا داریم پلیس راهور برخورد فعال‌تری داشته باشد.

وی یادآور شد: برای مهار آلودگی در سطح جهان اقداماتی صورت می‌گیرد که در شهر تهران طرح LEZ و زوج و فرد انجام می‌شود.

سروری گفت: از مشکلات تهران پارک‌های حاشیه‌ای چرا که کناره‌های خیابان به پارکینگ تبدیل شده است و با توجه به محدودیت پارکینگ در سطح شهر باید تابلوهای توقف ممنوع را کاهش دهیم.

وی گفت: پارک‌های حاشیه‌ای ترافیک سنگینی را برای شهر ایجاد می‌کند و این موضوع باید مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران  گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است که وضعیت ترافیک در یکی دو هفته اخیر زجرآور شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا