اجتماعی و فرهنگی

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری در اولین جلسه شورای معاونین: تعیین تکلیف و رسیدگی به وضعیت پروژه های بلاتکلیف سنوات گذشته مشارکتی

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران در اولین جلسه شورای معاونین گفت: اولویت سازمان سرمایه گذاری تا پایان سال ۱۴۰۱ رسیدگی و تعیین تکلیف پروژه های سنوات گذشته سازمان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی “نوید خاصه باف” با اعلام این خبر و با بیان اینکه اهداف سازمان به ۲ بخش حل و فصل پروژه های بلاتکلیف سنوات گذشته و تعریف پروژه های جدید تقسیم شده است افزود: در مدت زمانی که به آغاز سال ۱۴۰۲ باقیمانده است تلاش می کنیم با همت و تلاش دسته جمعی ضمن ایجاد فرصت های مناسب سرمایه گذاری در کلانشهر تهران، وضعیت پروژه های بلاتکلیف سنوات گذشته را روشن کنیم.

وی در ادامه از برگزاری نشست های تخصصی ماهانه با شهرداران مناطق ۲۲ گانه خبر داد و افزود: با توجه به اینکه اجرای اغلب پروژه های مشارکتی توسط شهرداری های مناطق صورت میگیرد لذا ضروری است در نشست های ماهانه با شهرداران مناطق نسبت به پیگیری و رسیدگی به وضعیت پروژه ها اقدام شود.

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی افزود: در اولین جلسه شورای معاوین و مدیران رسیدگی به وضعیت ۵ پروژه در اولویت قرار گرفت.

خاصه باف در پایان اظهار امیدواری کرد با برگزاری جلسات روزانه با معاونین و مدیران سازمان و حضور ماهانه در مناطق، سرعت رسیدگی و بررسی پروژه های بلاتکلیف سنوات گذشته افزایش قابل توجهی داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا