شورای شهر

سالاری:چرا دولت گذشته بدهی شهرداری را نداد؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمد سالاری در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در خصوص دیون شهرداری تهران و جنبه های آن گفت: جنبه فنی این گزارش توسط معاون مالی اداری شهرداری تهران تشریح شد و جنبه سیاسی گزارش نیز صحبت‌های شهردار تهران بود.

وی با اشاره به اینکه صحبت‌های شهردار تهران به گونه‌ای بود که در فضای کنونی اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، گفت: شهرداری تهران هیچ بدهی ندارد و تمامی بدهی‌ها مربوط به دولت است.

سالاری با بیان اینکه شهردار تهران در این صحبت‌ها همه مشکلات را منتصب به دولت کردند، گفت: قالیباف به هیچ یک از شبهات پاسخ نداده‌اند.

وی ادامه داد: باید توضیح داده شود که دولت گذشته با حجم بالای فروش نفت چرا بدهی‌ها را پرداخت نکرده تا دولت آقای روحانی با این شرایط باید همه بدهی‌ها را پرداخت کند. چرا باید شهردار تهران در صحبت‌های خود به چنین جمع‌بندی برسد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه قطعا با رویکرد سیاسی نمی‌توان موضوعات را حل و فصل کرد، گفت: بی‌تردید سوالات و شبهات جدی از سوی رسانه‌ها، کارشناسان و اعضای شورای اسلامی شهر تهران وجود دارد.

وی بیان کرد: لذا برای اینکه به شهرداری تهران نیز اجحافی نشود، لازم است جلسه دیگری در این زمینه داشته باشیم تا به همه سوالات در این خصوص پاسخ داده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا