شورای شهر

استقبال راستگو از اعتراض فرمانداری

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین الهه راستگو عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در تذکر امروز شورا اساسنامه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران را مطابق مصوب مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: در این اساسنامه تعیین تکلیفی برای سازمان فرهنگى هنری نشده است.

 

وی به اعتراض فرمانداری درخصوص تفکیک وظایف معاونت فرهنگی- اجتماعی از سازمان فرهنگی هنری اشاره کرد و اظهار داشت: بنابر اعلام فرمانداری هرگونه تغییر در این وظایف با توجه به مطابقت این اساسنامه با مصوبه مجلس امکانپذیر نیست که باید رفع این ابهام مورد توجه قرار گیرد.

 

عضو شورای چهارم شهر تهران اعتراض فرمانداری را به حق عنوان کرد و گفت: قطعاً شورا اجازه دخالت در این اساسنامه را نداشته و اعضا باید رفع این ابهام قانونی را در دستور کار قرار دهند.

 

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی شورای اسلامی شهر تهران قید جمله با در نظر گرفتن اساسنامه شورا در طرح ارائه شده را مهمترین راه پاسخگویی به این اعتراض و از سویی اجرایی نمودن طرح مصوب شورا دانست و گفت: با توجه به تداخل های موجود در دو حوزه یاد شده پس از تصویب نهایی، موضوعات فرهنگی از معاونت اجتماعی و فرهنگی به سازمان فرهنگی هنری منتقل می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا