مدیریت شهری

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ تهران خبر داد؛ احداث حدود ۴۲ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در معابر منطقه ۴

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ تهران از احداث بیش از ۴۲ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در سطح معابر منطقه خبر داد و گفت: این عملیات در معابر اصلی و فرعی این منطقه به صورت گسترده در حال انجام است.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران ؛ مهدی پورشاسب؛ با بیان اینکه خدمات رسانی و تسهیل عبور و مرور شهروندان در معابر، یکی از مهمترین وظایف شهرداری محسوب می شود گفت: احداث مسیر دوچرخه سواری و تردد راحت شهروندان با دوچرخه با هدف کاهش ترافیک شهری از جمله الویت های سال جاری است.

او با تاکید بر اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی در جهت کاهش ترافیک شهری، افزود: ساماندهی و مناسب سازی معابر و پیاده روها و در کنار آن احداث مسیر دوچرخه در منطقه به طول بیش از ۴۲ کیلومتردر در دستور کار قرار گرفته است.

معاون فنی و عمرانی منطقه۴ در ادامه گفت: احداث مسیر دوچرخه در بزرگراه سردار سپهبد شهید سلیمانی حد فاصل مترو شهید باقری تا پمب بنزین به طول حدودی ۷۰۰متر ، بلوار بهار به طول حدودی ۱۱۵۰متر، خیابان جشنواره به طول حدودی ۷۴۵ متر و خیابان خواجه عبدالله انصاری به طول حدودی ۷۵ متر در دستور کار قرار دارد.

پورشاسب با اشاره به بیشترین احداث مسیر دوچرخه در نواحی منطقه گفت: مسیر دوچرخه سواری در معابر ناحیه ۷ به طول حدودی ۷ کیلومتر و ناحیه ۵ به طول حدودی ۶ کیلومتر اجرایی شده است.

او در پایان خاطر نشان کرد: در کلیه معابر سطح محلات منطقه بر اساس اولویت مسیر دوچرخه احداث خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا