شورای شهر

در جلسه غیر علنی اعضای شورای شهر تهران با قالیباف چه گذشت؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین احمد حکیمی پور درباره جزئیات جلسه صبح امروز اعضای شورا با شهردار تهران گفت: جلسه امروز غیر علنی برگزار و مقرر شد که محتویات جلسه از طریق اعضای شورای شهر به بیرون و رسانه‌ها نشر داده نشود.

وی با بیان اینکه جلسه صبح امروز اعضای شورا دو بخش داشت که در بخش اول مسائل داخلی مربوط به شورای شهر بررسی شد، افزود: در بخش دوم که همزمان با حضور شهردار برگزار شد اعضای شورا به بیان نکته نظرات خود پرداختند.

 رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران با بیان اینکه در بخش اول این جلسه که هنوز شهردار تهران در جلسه حضور نداشت سخنانی در باب کارآمدتر شدن شورای شهر در سال آخر داشته و تاکید کردم که در زمان حضور قالیباف نیز وقتی برای صحبت می‌خواهم، گفت: با اینحال در قسمت دوم جلسه علی رغم اینکه بارها برای درخواست وقت بیان نظراتم دستم را بلند کرده و فرصت خواستم اما نوبت به من نرسید.

حکیمی پور با بیان اینکه مصادیق و مواردی در خصوص ناهماهنگی، عدم تعامل و عدم شفافیت فعالیت‌های شهرداری آماده کرده بودم اما زمانی برای بیان آنها اختصاص داده نشد گفت: از آنجایی که برخی از اعضای شورا نیز نتوانستند سخنان خود را بیان کنند مقرر شد جلسه‌ای دیگر با حضور قالیباف به زودی تکرار شود تا همه اعضای شورا نظرات خود را نسبت به مدیریت شهری و رفع مشکلات و ناهماهنگی‌های فی مابین بیان کنند.

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر با بیان اینکه شهردار تهران نیز از تکرار این جلسات استقبال کرد گفت: امیدواریم به زودی و در یکشنبه هفته آینده جلسه دیگری با شهردار برای بیان سخنان باقیمانده برگزار کنیم؛ چرا که برگزاری این سلسله جلسات با مدیریت شهری لازم است.

وی با بیان اینکه همه اعضای شورا به غیر از یک عضو در این جلسه حضور داشتند گفت: مقرر شد محتویات این جلسه رسمی غیر علنی، منتشر نشود و چنانچه قرار بر انتشار محتویات جلسه باشد از سوی رییس و سخنگوی شورا اعلام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا