اجتماعی و فرهنگی

جوابیه مخابرات به تذکر عضو شورای

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین در روز سه شنبه ۲۹ تیر، محمدمهدی تندگویان در تذکرات پیش از دستور دویست و هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران به نحوه خدمات دهی شرکت مخابرات و افزایش بی‌سر و صدای تعرفه‌های مخابرات انتقاد کرد.

تندوگویان در جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: مخابرات کشور مدتی است که در قبوض تلفن همراه یا ثابت بندهایی اضافه کرده که بابت آن از مردم پول می‌گیرند و این در حالی است که اطلاع‌رسانی درستی انجام نشده است و در قبوض رقم‌های بالایی برای مردم می‌آید که باید پرداخت کنند و اطلاع‌رسانی درستی در این زمینه انجام نشده است.

تندگویان گفت: سایت رایانه‌ای پرداخت پول و تلفن ۱۸۱۸ دچار مشکل شده است چرا که مردم پول قبوض خود را پرداخت می‌کنند اما رسید به مخابرات نمی‌رود. این مشکل در تهران عمومی است و هنگامی که مردم به دفاتر مخابرات مراجعه می‌کنند عنوان می‌شود چون سی‌دی نیامده باید دوباره قبض‌ها را وارد کنند و مخابرات نباید دوباره این مبالغ را از مردم اخذ کند.

در جوابیه شرکت مخابرات استان تهران درباره این تذکر عضو شورای شهر تهران آمده است، هرگونه تغییرات و افزایش تعرفه تلفن ثابت براساس آیین نامه مصوب سازمان تنظیم مقررات و رگولاتوری صورت می‌گیرد و تغییرات در هر زمینه‌ای بصورت کامل از طریق رسانه‌های جمعی و سایت شرکت مخابرات استان تهران به عموم شهروندان اطلاع رسانی می‌شود.

لازم به ذکر است شماره ۱۸۱۸ سامانه تلفنی و پرداخت قبوض کارکرد تلفن ثابت است و ارتباط تلفنی مشترکینی که از این طریق نسبت به پرداخت بدهی صورت حساب خود اقدام نمایند نهایتا ظرف مدت ۳ دقیقه در سیستم مالی شرکت مخابرات استان تهران اعمال شده و مشترکین پس از هر پرداختی از طریق سامانه ۱۸۱۸ کد رهگیری دریافت می‌کنند.

همچنین در صورتیکه سامانه ۱۸۱۸ نیاز به روز رسانی و یا ارتقاء داشته باشد و منجر به اختلال گردد از طریق رسانه‌های جمعی و سایت شرکت مخابرات استان تهران، به نشانی www.tct.ir به مشترکین اطلاع رسانی می‌شود.

در پایان از مسئولان و به خصوص افرادی که نماینده مردم هستند انتظار می‌رود پس از اطلاع‌یابی دقیق در مورد نهادهای خدمت رسانی همانند مخابرات اقدام به مصاحبه کنند تا ارائه اطلاعات نادرست، موجب تشویش اذهان عمومی و حتی کاهش اعتبار مرجع خبری نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا