اجتماعی و فرهنگی

حقانی: خودم را خیلی متکی به رسانه می دانم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین عضو شورای شهر گفت:تهدید رسانه ها خوب نیست و من خودم و شورا را خیلی متکی به رسانه می دانم

محمد حقانی عضو شورای شهر در خصوص حاشیه هایی که روز سه شنبه در صحن علنی شورای شهر به وجود آمد و دو عضو شورای شهر علیه شورا آنلاین انتقاد کردند گفت:به نظر من تهدید رسانه ها اصلا خوب نیست و بنده به شخصه خودم و شورای شهر را خیلی متکی به رسانه می دانم. البته باید رسانه ها طوری عمل کنند که این طور انتقادها از آنها صورت نگیرد.

وی ادامه داد:به نظر من یکی از قدرت های نظارتی بسیار خوبی که در کشور ما وجود دارد همین رسانه ها هستند و به همین دلیل اصولا با تهدید رسانه مخالف هستم.بنده نظرم بر این است همانطور که رسانه ها از ما انتقاد می کنند ما هم اگر جایی دیدیم که رسانه دارد اشتباه می کند می توانیم از آنها انتقا بکنیم و تهدید و تقابل با رسانه فایده ای ندارد.

حقانی عضو شوای شهر گفت:بلوغ اجتماعی و سیاسی رسانه ها باید در این عرصه ها نشان داده شود چرا که بنده معتقد هستم رسانه تنها منبع آگاه سازی مردم است و اگر این بلوغی که عرض کردم به سرانجامی نرسد من و مردم اصلاح نخواهیم شد.

وی ادامه داد:بنده هم یک انتقاد کوچک از رسانه شوراآنلاین دارم.من در بعضی مواقع می بینم که مصاحبه ها و خبرهای من در این سایت یا منتشر نمی شود یا خیلی کم این اتفاق می افتد اما از بعضی دوستان خبرهای بسیار زیادی بازتاب داده می شود و امیدوارم تا این رسانه که به خوبی کارش را انجام می دهد در این امر هم خودش را بی طرف نشان دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا