اجتماعی و فرهنگی

اقدام هولناک یک پزشک + عکس

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین پایگاه خبری «گلوَنی» ادعا کرد: «یسنا مختارزاده دختر شش ساله اصفهانی روز سه‌شنبه هفته گذشته به همراه مادرش برای کشیدن دندان به مطب یک پزشک در شهر اصفهان مراجعه کرده است. 

او که از دندان‌پزشکی بسیار وحشت دارد، هنگام معاینه بی‌قراری کرده و با دکتر برای کشیدن دندان همکاری نکرده است. آقای دکتر بعد از چند دقیقه از مادر یسنا خواسته که به اتاق انتظار برود تا با روش خودش وارد عمل شود. مادر یسنا هم برای تهدید دخترش به کنایه خطاب به دکتر گفته "اگر یسنا اذیت کرد دعوایش کنید". بعد از رفتن مادر، دکتر یسنا را کتک زده و این دختربچه ظاهرا از درد کتک، درد دندان را فراموش کرده است.

 

مادر یسنا بعد از دیدن آثار آزار و کتک روی صورت و دست دخترش به دکتر اعتراض کرده که پزشک نیز مدعی شده او را کتک نزده‌ بلکه تنبیه کرده‌ تا دیگر از دندان‌پزشکی نترسد!

این خانواده قصد دارند از این پزشک شکایت کنند. عکس‌ها به صورت اختصاصی در اختیار این پایگاه قرار گرفته است. مادر یسنا در تماس با تلفن همراه پزشک که از حرف زدن خودداری کرده است، با یکی از نزدیکان او صحبت کرده و متوجه شده که این دکتر در وضعیت نرمالی قرار ندارد و گویا سابقه چنین رفتاری را داشته است.»

ایسنا محتوای این گزارش را تایید یا رد نمی‌کند و آماده انتشار توضیحات مسئولان درمانی اصفهان در این‌باره است.

به نقل از ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا