ورزشی

انتقاد سرمربی سایپا از برنامه ریزی لیگ؛ صادقی: چه فرقی بین ما با پرسپولیس و تراکتور است؟

سرمربی سایپا به این شایعه که بعضی تیم‌های مطرح برنامه و تاریخ بازی‌ها را تا هفته آخر دارند، واکنش نشان داد.

به گزارش شوراآنلاین، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی حاضر شد و اظهار کرد: بازی مهمی برابر یک تیم ریشه‌دار داریم. این باعث خوشحالی ماست که چنین تیمی در لیگ برتر حضور دارد. ۵ یا ۶ بازیکن نساجی سابقه حضور در سایپا را دارند. این باعث می‌شود هم آن‌ها از ما شناخت داشته باشند و هم ما از آن‌ها. در تعطیلات لیگ، بازی دوستانه‌ای با پرسپولیس داشتیم تا در تعطیلات ملی از جو بازی دور نباشیم. ما آماده شروع لیگ هستیم و بازیکنانمان از لحاظ فنی آماده‌اند. دو مصدوم داریم که تکلیفشان فردا مشخص می‌شود.

وی درباره چمن ورزشگاه دستگردی گفت: در دیدار دو هفته پیش چمن خوبی نداشتیم اما اکنون به آن رسیده شده و بهتر شده است. صادقی درباره برنامه بازی‌های لیگ گفت: ما فردا و بیست و نهم بازی داریم و نمی‌دانیم بقیه بازی‌های ما چه تاریخی است. این برای لیگ خوب نیست اما تاخیر ابتدایی مسابقات باعث این مساله شد.

سرمربی سایپا در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر این که بعضی تیم‌های مطرح برنامه مسابقات را تا هفته آخر دارند گفت: من این مساله را از شما شنیدم و خیلی ناراحت شدم. مگر چه فرقی بین سایپا با پرسپولیس و تراکتور است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا