مدیریت شهری

شهردار منطقه۶ خبر داد: آمادگی حداکثری قرارگاه کربلا برای خدمت رسانی به زائرین حسینی

مسئول قرارگاه شهر کربلا، با اعلام آمادگی کامل این قرارگاه برای خدمات رسانی به زائران حسینی(ع) در ایام اربعین، از آغاز فعالیت موکب فرهنگی محبان الرضا علیه السلام از نهم شهریور ماه خبر داد .

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی منطقه۶؛ سید مرتضی روحانی شهردار منطقه که به عنوان مسئول قرارگاه شهر کربلا منصوب شده است با اعلام اینکه برنامه ریزی  و هماهنگی های لازم برای خدمت رسانی مطلوب به زائرین به عمل آمده است گفت: با توجه به اینکه زیرساخت های لازم برای فعالیت موکب و خدمت رسانی از روزهای پیش در شهر کربلا آغاز شده بود از روز پنجشنبه  خوشبختانه موکب فرهنگی محبان رضا (ع) فعالیت های فرهنگی خود را با برنامه های متنوع در شارع روضتین آغاز خواهد کرد.

شهردار منطقه ادامه داد: در حوزه خدمت رسانی شهری عوامل شهرداری در سه نقطه مهم و پرتردد شهر کربلا از جمله صحن عقیله ، باب القبیله از شارع جمهوری تا میدان لواء ، شارع جمهوری حد فاصل میثم تمار تا قبله امام حسین (ع) و قبله امام حسین (ع) از جمهوری تا میدان لواء(پرچم) و همچنین شارع عباس(ع) توفیق خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع)  را دارند.

استفاده از ظرفیت داوطبانه مردمی برای خدمت رسانی در قرارگاه کربلا

وی افزود: بیش از ۳۵۰ نیروی انسانی در حال حاضر در شهر کربلا مستقر هستند که ۲۸۰ نفر آنها از نیروهای داوطلبانه مردمی است و الباقی همکاران شهرداری منطقه شش هستند که مطابق برنامه ریزی و هماهنگی های فیمابین، انجام فعالیت های خدمت رسانی خود را برای آماده سازی قرارگاه و موکب های مستقر در شهر کربلا شروع کرده اند.

به گفته روحانی با توجه به تقسیم بندی فعالیت ها و ماموریت ها ، زیرساخت های لازم تا این لحظه بدون هیچ مشکلی خاصی فراهم شده است که امیدواریم با برگزاری با شکوه تجمع بزرگ عاشقان حسینی، همگی از اثرات اجتماعی ،فرهنگی و معنوی آن بهره مند شویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا