شورای شهر

شکست حکیمی پور در طرح عجولانه/خودی ها هم عقب کشیدند!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین عضو شورای شهر تهران وقتی در جلسه علنی ۲۷۵ خیلی بی سروصدا و به اصطلاح زیر پوستی برای طرح کاهش اختیارات مالی شهردار ۲۲ امضاء جمع کرد، به هیچ وجه فکر نمی کرد که به فاصله کمتر از یک هفته ورق کاملا برگردد و حتی هم طیفان سیاسی خودش هم امضاهای خودشان را پس بگیرند و به یک فوریت این طرح رای منفی بدهند!

 

طرح کاهش اختیارات مالی شهردار در حالی در جلسه غیر علنی روز یکشنبه به رای گیری گذاشته شد که احمد حکیمی پور به عنوان ارائه کننده این طرح با توجه به ۲۲ امضای ماخوذه، امیدوار به تصویب آن در صحن شورا بود. اما رای گیری در جلسه غیر علنی اتفاقی دیگر را رقم زد و باعث شکست طرح پیشنهاد حکیمی پور شد که فقط ۱۱ رای موافق داشت! نکته جالب توجه اینکه برخی هم طیفان سیاسی حکیمی پور نیز با عقب نشینی و پس گرفتن امضاهای خودشان به فوریت این طرح رای منفی دادند!

 

اکثریت اعضای شورای شهر تهران با این ادله امضاهای هفته گذشته شان را ابطال کردند و به فوریت این طرح رای منفی دادند، که طرح پیشنهاد حکیمی پور عجولانه، غیر کارشناسی و البته با اهداف سیاسی صورت گرفته است. ادعایی که طرح حکیمی پور را با شکست مواجه کرد و باعث شد تا بصورت عادی و بدون فوریت در شورای شهر تهران پیگیری شود.

 

نکته جالب توجه که از عجله عجیب و غریب و سوال برانگیز حکیمی پور برای پیگیری این طرح حکایت دارد، تلاش این عضو شورا برای تصویب دو فوریت این طرح بوده که با واکنش منفی اعضاء در جلسه گذشته مواجه شده و حکیمی پور را مجبور کرده تا به یک فوریت آن رضایت دهد. یک فوریتی که البته در جلسه دیروز رای منفی گرفت و پرونده اش مختومه شد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا