شورای شهر

چمران:شورا نیازی به تنش ندارد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مهدی چمران در دویست و هفتاد و ششمین جلسه غیر علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تنش های سیاسی پیرامون برخی موضوعات گفت: فضاهای سیاسی که ایجاد می شود قطعا و یقینا به نفع هیچ کدام از اعضای شورا نیست و مردم نیز از این برخوردها و تنش‌ها استقبال نمی‌کنند.


وی ادامه داد: شورا محل جمعی فکر کردن و تعامل و همکاری است ، فضایی است که در آن با وجود تضارب آرا تصمیمات تخصصی گرفته می شود و در این فضا تنش‌های سیاسی جای ندارد.

چمران با اشاره به دیدار اعضای شورا با مقام معظم رهبری در ابتدای کار چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: در آن دیدار مقام معظم رهبری تاکید کردند دوره ای که از شورا ها گذشت دوره ای بود که افکار مختلف در کنار هم کار می کردند و این یعنی اصل همفکری و مشورت.
رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز تصریح کرد: ما نیز با اقتدا به سخنان مقام معظم رهبری باید همین رویه را در پیش گیریم و در کنار تضارب آرا به وظیفه اصلیمان که همانا خدمت گزاری به مردم است بپردازیم.

چمران افزود: در شورا نیازی به تنش نیست و بهتر است وقتمان را به بررسی تخصصی لوایح و مصوبات اختصاص دهیم تا برای مردم و برای شهرمان مسائل را به صورت تخصصی و کارشناسی بررسی کنیم تا بهترین تصمیم گرفته شود.

چمران گفت : آمدن ما به شورا یک آزمایش الهی است آزمایشی که ما باید انتخاب کنیم می خواهیم خدمتگزار مردم باشیم یا به دنبال مسایل دیگر برویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا