شورای شهر

پیشنهاد نامگذاری ایستگاه های آتش نشانی به نام شهدا

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین پرویز سروری ضمن عرض تسلیت شهادت آت نشان فداکار در حادثه آتش سوزی غرب تهران گفت: اقدام فداکارانه آتش نشان قهرمان "علی قانع "در نجات جان چند هموطن گرفتار در میان شعله های آتش که منجر به شهادت او شد، نشان از رشادت و روحیه از جان گذشتگی و ایثار در میان جوانان و خدمتگزاران به مردم است.

 
وی افزود:شهید "علی قانع" در هیاهوی این روزها به مردم و اندک مدیرانی که دست در بیت المال کرده و حقوق های آنچنانی دریافت می کنند نشان داد، هنوز خدمت گزارانی هستند که چشم داشتی به "حقوق های نجومی" نداشته و برای نجات جان هموطنان، از جان و مال و دو فرزند خردسال خود "طاها" و "یاسین" ٢و ۵ ساله دریغ نمی کنند.
 
عضو شورای شهر تهران ادامه داد:به مسوولان پرتلاش و زحمت کش آتش نشانی پیشنهاد میکنم برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهید "علی قانع" و دیگر شهدای آتش نشان، ایستگاه های آتش نشانی شهر تهران را به نام زیبای این شهدا مزین و نام گذاری کنند. در این خصوص هر اقدامی هم از سوی شورای شهر تهران نیاز باشد دنبال خواهیم کرد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد:اینجانب ضمن عرض تسلیت به تمامی خدمتگزاران در آتش نشانی و خانواده این عزیز گرانقدر ، برای روح ایشان علودرجات و برای بازماندگان صبر و اجر از خداوند متعال مسئلت می کنم.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا