اجتماعی و فرهنگی

از آتش‌سوزی اتوبوس در آزادراه قم – تهران چه خبر؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سرهنگ اردشیر جمشیدی‌راد عصر جمعه(۲۵ تیر)  در قم، افزود: بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس در حدود کیلومتر ۵۵ آزادراه قم – تهران با گاردریل، این اتوبوس دچار حریق شد.

رئیس پلیس راه استان قم گفت: به دلیل این سانحه که در ساعت ۱۶ و ۵ دقیقه اتفاق افتاد یک نفر جان خود را از دست داد و ۲ نفر به شدت مصدوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: کلیه مسافران از اتوبوس خارج شدند که با حضور بالگرد اورژانس قم و ۴ دستگاه اتوبوس، مجروحان به مرکز درمانی انتقال یافتند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم نیز در گفت‌وگو با ایسنا گفت: مدیریت صحنه از حیث مجروحین و مصدومین از همان ابتداء بر عهده اورژانس قرار دارد که در این راستا بالگرد اورژانس ۱۱۵ قم و ۴ دستگاه آمبولانس در لحظات اولیه وصول خبر این حادثه، اعزام شدند.

محمدرضا حسنی خاطرنشان کرد: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و۲ نفر به شدت دچار سوختگی شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تصریح کرد: در این حادثه ۳ نفر نیز دچار آسیب و شکستگی سر و صورت شدند.

وی بیان کرد: همچنین ۹ نفر با صدمات و سوختگی خفیف‌تر توسط آمبولانس‌های اورژانس به پایگاه المهدی اورژانس۱۱۵ واقع در کیلومتر ۴۵ منتقل شدند و در حال درمان سرپایی توسط پرسنل اورژانس هستند.

حسنی اظهار کرد: اتوبوس آمبولانس اورژانس نیز در پایگاه المهدی مستقر شد و با امکانات کامل پزشکی و درمانی به اتفاق پرسنل اورژانس حاضر در محل در حال درمان سرپایی مجروحان است.

وی خاطرنشان کرد: با اعلام خبر بلافاصله بالگرد و آمبولانس‌های لازم به صحنه اعزام و ضمن تریاژ بیماران، مصدومین بدحال (۳ نفر) با بالگرد و ۱۱ مصدوم دیگر از راه زمینی توسط آمبولانس‌ها به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا