اجتماعی و فرهنگی

بزرگترین معضل تهرانی ها

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مسعود سلیم جوهری  با اشاره به اینکه در سه ماه ابتدای سال ۴۷۴ هزار و ۴۶۱ بار زنگ سامانه ۱۳۷ به صدا درآمده است،  افزود: از این تعداد تماس تلفنی ۳۵۲ هزار و ۸۵ پیام در سامانه ثبت و به عوامل اجرایی ارجاع داده شده است.

وی افزود: سد معبر دستفروشان، طعمه گذاری حیوانات و لکه گیری معابر سه موضوع پر پیام در سه ماهه ابتدای سال جاری بوده است.
وی ادامه داد: مناطق ۲ ، ۴ و۱ بیشترین سهم پیامها را داشتند و در حوزه معاونت‌ها ، معاونت خدمات شهری با موضوع رفع سدمعبر دستفروشان پرپیامترین معاونت در سه ماه نخست سال جاری بوده است.
رئیس سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ سازمان بازرسی شهرداری تهران در تشریح سرنوشت پیام های شهروندان در سه ماهه نخست سال گفت: در طول این سه ماه ۶۱.۸ درصد پیامها به نتیجه رسیده ،۱۳.۷۴ درصد در دست اقدام و ۲۵.۱۸ درصد نیاز به نظر کارشناسی دارد. همچنین رضایتمندی شهروندان از نحوه عملکرد مناطق ۲۲ گانه در سطح شهر تهران در سه ماهه ابتدای سال، ۹۶ درصد بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا