اجتماعی و فرهنگی

تودیع و معارفه معاون اجتماعی فرهنگی در غیاب شهردار/قالیباف کجا بود؟!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مراسم تکریم و معارفه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با حضور مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، احمد حکیمی‌پور عضو شورای اسلامی شهر تهران، فانی وزیر آموزش و پرورش، داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از کارکنان و مدیران شهرداری تهران برگزار شد.

در این مراسم از حجت‌الاسلام و المسلمین میثم امرودی به عنوان معاون امرو اجتماعی و فرهنگی سابق شهرداری تهران تجلیل و مجتبی عبدالهی به عنوان معاون جدید معرفی شد.

در ادامه این مراسم مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهارداشت: این سمت‌ها و مدیریت‌ها موقتی است و مدیران باید با تمام وجود تلاش کنند چرا که این مسئولیت‌ها امانت است و این امانت باید به اهلش واگذار شود.

وی بیان داشت: مدیرانی که در مسند امور قرار می‌گیرند نباید غارت و سوء استفاده کنند بلکه عرصه خدمت‌گذاری و مدیر در نظام اسلامی به عنوان نماینده این نظام اسلامی باید نقش ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه تهران بی‌هویت شده، گفت: نیاز به کار فرهنگی بیشتری است و فعالیت‌های فرهنگی باید بیش از گذشته باشد. شهرداری تهران امکانات گسترده‌ای دارد و انتظار می‌رود با توجه به خانه‌های محلات و فرهنگسراهایی که در شهر تهران در جهت فرهنگسازی اقدام می‌کنند بتوان در این عرصه بسیار مهم گام‌های بلند‌تر و مثمرثمرتر برای ارتقای فرهنگ عمومی برداشت.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام نیک نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران اظهارداشت: بنده تهران را با هویت‌ترین شهر دنیا و کشور می‌دانم و هر محله تهران دارای یک هویت است و امروزه تهران به یک مدل خوب تبدیل شده است.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین ناصحی عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهارداشت: تهران یک متولی و مالک شش دانگ در بحث فرهنگی ندارد بلکه دستگاه‌های مختلفی در این خصوص اقدام می‌کنند.

وی افزود: امروز به عمل می‌بینیم که معاونت بخش اعظمی از کار خود را در راستای فرهنگ‌سازی گذاشته است و شهرداری تهران در میدانی قرار دارد که باید سایر دستگاه‌های فرهنگی نیز در کنار آن قرار بگیرند.

وی افزود: در شورای اسلامی شهر تهران کمیسیون فرهنگی و اجتماعی بیشترین اعضا را دارد و یک سوم اعضای شورا به دلیل اهمیت این موضوع در این کمیسیون حضور دارند.

در ادامه این مراسم مجتبی عبدالهی که به عنوان معاون جدید اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران معارفه شد، اظهارداشت: برنامه‌های این معاونت براساس مصوبات شورا و برنامه ۵ ساله تامین اجتماعی اجرایی و پیگیری می‌شود.

وی افزود: سبک زندگی، فقر و آسیب‌های اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به عنوان اولویت‌های این معاونت مورد پیگیری و بررسی قرار می‌گیرد.

عبدالهی بیان داشت: حلقه واسطه شهرداری با مردم، شورایاری‌ها و مدیران محلات است و با توان و پیگیری بیشتری این ارتباط حفظ و تکمیل‌تر خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: کمتر شاهد اخلاق‌مداری در جامعه هستیم و به این موضوع باید بیش از پیش توجه جدی شود.

آمریکا و رژیم صهیونیستی تجسم واقعی شیطان هستند

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین میثم امرودی نیز اظهارداشت:در ابتدا کار در حوزه فرهنگی و اجتماعی را متوجه دو بخش دانست یکی موضوع و مبنا و دیگری در شیوه.

وی در تبیین بخش موضوع و مبنا به تقابل با شیطان در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و افزود:آمریکا و رژیم صهیونیستی تجسم واقعی شیطان هستند. و تا زمانی که من زنده هستم با تار و پودم این تقابل را فریاد خواهم زد و اگر بنا باشد که من یک روز این فریاد را نزنم باید مرا بسوزانند و بدانند که خاکستر من نیز بغض از شیاطین را فریاد خواهد زد و این مبنای کار فرهنگی است.
وی در بحث مربوط به شیوه درفعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی نیز گفت: بنده دو سال در معاونت فرهنگی بودم و در طول این دوسال ۲۸ مورد شورا از جمله شورای ترویج فرهنگ و ایثار، اموزش شهروندی، ورزش و قرآنی داشتیم که در آنها بهترین‌ها حضور داشتند و بی‌انصافی است که فکر کنیم در شهرداری پول، کار راه‌انداز است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا