استان

تبلیغات زودهنگام داوطلبان انتخابات شوراها خلاف قانون است

به گزارش شورا‌آنلاین، هدایت‌الله خادمی عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان خوزستان، با اشاره به تبلیغات زود هنگام برخی از داوطلبان عضویت در شوراهای شهر، اظهار داشت: هیئتهای نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا فعالیت‌های زود هنگام تبلیغاتی برخی از داوطلبان در فضای مجازی و روشهای دیگر را رصد می‌کند.

وی با بیان اینکه همه داوطلبان عضویت در شوراهای شهر و روستا باید قانون را رعایت کنند و پیش از زمان تبلیغات که در قانون مشخص شده اقدام به تبلیغات نکنند، گفت: اگر داوطلبی در حال حاضر قانون را رعایت نکند چه انتظاری از چنین فردی وجود دارد که چهار سال قانون را رعایت کرده و به مردم خدمت رسانی کند.

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در استان خوزستان با تاکید بر اینکه تبلیغات زود هنگام داوطلبان عضویت در شوراها قطعا بر خلاف قانون است، تصریح کرد: هیئت‌های نظارت فعالیت داوطلبان را پی‌گیری و رصد می‌کند و در صورت بروز تخلف با آنها برخورد می‌کند.

خادمی گفت: از داوطلبان انتخابات شوراها که خود را در معرض رای مردم قرار می‌دهند و همچنین طرفداران آنها می‌خواهم که در جهت برگزاری انتخابات قانونی، مشارکت داشته باشند و ضمن رعایت قانون ، یک مرتبه دیگر شکوه و استقلال را به منحصه ظهور برسانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا