ورزشی

تایید حضور دختر بشار اسد در مسابقات سوارکاری بین‌المللی تهران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین دبیر فدراسیون سوارکاری در پاسخ به این سوال که آیا دختر بشار اسد، رییس جمهور سوریه در مسابقات بین المللی تهران حضور داشته است یا خیر؟ اظهار کرد: بله. او در این مسابقات شرکت داشت و توانست به مقام قهرمانی در بخش نونهالان هم برسد. جدای از مسائل سیاسی باید بگویم که او یک سوارکار خوب است و می تواند برای نونهالان ایران یک الگو باشد.

وی در پاسخ به اینکه کارهای اداری حضور دختر بشار اسد برای شرکت در مسابقات بین‌المللی تهران را چه بخشی انجام داد؟ گفت: سفارت سوریه و دیگر ارگان‌های ذیربط، کارهای لازم در این زمینه را انجام دادند و ما فقط در بخش ورزشی با آنها همکاری داشتیم و از لحاظ فنی می‌توانیم رد مورد حضور این سوارکار صحبت کنیم که خدمت شما گفتم.

کاظمیان افزود: اینکه یک دختر با این سن و سال کم این همه تجربه داشته باشد و خوب سواری کند نشان دهنده یک مهارت بالا و آموزش خوب است. سوارکاران نونهال ما می توانند با الگو قرار دادن او بر تجربیات خود بیفزایند و به اعتماد به نفس خوبی برسند.

وی با اشاره به حضور پرقدرت تیم سوریه در این دوره از مسابقات بین المللی تهران گفت: سوری ها با نمایندگان خوبی در این مسابقات حضور داشتند. دختر بشار اسد هم سوارکاری باهوش بود و به ویژه سر پیچ ها با مهارت خاصی کارش را انجام می داد.او بسیار نترس و خوب سوارکاری کرد.

دبیر فدراسیون سوارکاری با بیان اینکه یکی از اهداف مهم برگزاری مسابقات بین المللی در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان تبادل تجربیات و ایجاد ارتباط بین سوارکاران است، گفت: ما دراین رقابت‌ها شاهد بودیم که ورزشکاران خوبی از کشورهایی مثل تایلند، سوریه و هنگ‌کنگ حضور داشتند. دیدن نوع مسابقات همدیگر کمک می‌کند تا تجربیات مسابقاتی را نیز به یکدیگر منتقل کنند.

 بشار اسد دارای سه فرزند است که تنها دخترش به نام "زین الشام بشار" که سوارکار ماهری است در رقابت‌های بین‌المللی تهران حضور داشته است.

با یک جستجوی ساده می‌توان به بسیاری از عکس‌های شام اسد که در رقابت‌های سوارکاری حضور داشته و قهرمان شده دست یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا