مدیریت شهری

تغییر ساعت طرح زوج و فرد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سردار تیمور حسینی در نشست خبری صبح امروز برگزار شد گفت: با توجه به اینکه تعطیلات پایانی هفته به مناسبت عید سعید فطر را در پیش خواهیم داشت بدون شک تردد شهروندان در این روزها به سمت جاده ها نیز افزایش پیدا می کند.

 

وی افزود: از روز سه شنبه مبادی خروجی شهر تهران مورد کنترل قرار گرفته و تمهیدات ترافیکی در روز چهارشنبه که بار ترافیکی افزایش بیشتری پیدا خواهد کرد گسترش می یابد.

 

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آغاز طرح تابستانه پلیس از روز چهارشنبه ۱۶ تبر اظهار کرد: در طرح تابستانه پوشش معابری که بیشتر جنبه تفرجگاهی دارند در دستور کار قرار گرفته و کنترل ها در ساعات پایانی شب افزایش پیدا می کند.

 

حسینی ادامه داد: با هرگونه تخلف از جمله سرعت غیر مجاز لایی کشیدن و دور دورها برخورد خواهد شد و اجازه نمی دهیم افراد متخلف آسایش شهروندان را بر هم زنند.

 

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه با اشاره به بازگشت ساعات طرح زوج و فرد و طرح اصلی به حالت قبلی تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان تغییراتی در ساعات طرح زوج و فرد و طرح اصلی اعمال شده بود که با پایان این ماه این تغییرات از روز شنبه ۱۹ تیر به حالت قبلی بازخواهد گشت.

 

وی افزود: طرح زوج و فرد از ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز و تا ساعت ۱۹ادامه خواهد داشت و طرح ترافیک نیز از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۷ خواهد بود.

 

حسینی از افزایش نظارتها بر معاینه فنی خودروها خبر داد و گفت: کنترل معاینه فنی با نگاه ایمنی خودروها در شهر تهران افزایش پیدا خواهد کرد و امیدوار هستیم با این کار مقدمات کاهش خطرات را در پی داشته باشیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آینده طرح LEZ چه خواهد شد و این طرح از چه زمانی آغاز می شود خاطر نشان کرد: طرحLEZ در شورای عالی ترافیک کشور مطرح شده و نتیجه آن از طریق پلیس راهور ناجا اطلاع داده خواهد شد.

 

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بدون شک این طرح تغییراتی خواهد داشت و زمان اجرا همانند طرح اولیه مطرح شده نخواهد بود.

 

حسینی از کاهش کشته های ناشی از تصادفات طی دو ماه ابتدایی سال ۹۵ خبر داد و اظهار کرد: در دو ماهه نخست سال جاری شاهد کاهش ۴۱ درصدی کشته های ناشی از تصادفات در شهر تهران بوده ایم و امیدوار هستیم این روند در تعطیلات تابستان نیز ادامه داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا